لزوم واگذاری خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان دولت / مردم تخلفات دفاتر پیشخوان را گزارش دهند

در این زمینه چند سالی است که دولت با ارائه برخی خدمات دستگاه های دولتی به دفاتر پیشخوان دولت ، توانسته است ، تا حدودی رضایت مراجعه کنندگان را کسب کند که البته هنوز در این خصوص در ابتدای راه بوده و نیاز به گسترده تر کردن این خدمات دارد.
کد خبر: ۳۵۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 31 December 2016
همواره یکی از مواردی که در میان عامه ی مردم از آن گلایه می شده است ، وجود معطلی ها و گاها ناهماهنگی هایی در هنگام مراجعه به دستگاه های اجرایی برای انجام کارها بوده است.
در این زمینه چند سالی است که دولت با ارائه برخی خدمات دستگاه های دولتی به دفاتر پیشخوان دولت ، توانسته است ، تا حدودی رضایت مراجعه کنندگان را کسب کند که البته هنوز در این خصوص در ابتدای راه بوده و نیاز به گسترده تر کردن این خدمات دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان که به ریاست سیدموسی خادمی استاندار ، برگزار شد ، مدیر فناوری اطلاعات و امنیت شبکه استانداری ،در خصوص آمار دفاتر پیشخوان دولت ،گفت: هم اکنون تعداد 87 دفتر در تمامی شهرهای استان وجود دارد که تعداد 75 خدمت از 15 دستگاه اجرایی (ثبت احوال، بیمه سلامت، عوارض شهرداری ها، پست، شرکت مخابرات و ...) را به مردم ارائه می‌دهند.
 
لزوم واگذاری خدمات دولتی به دفاتر پیخوان دولت / مردم تخلفات دفاتر پیشخوان را گزارش دهند 
 
عباس رسولی اظهار داشت: برخی از دستگاه های اجرایی استان هم اکنون در حال واگذاری خدمات خود به دفاتر پیشخوان دولت در استان هستند.
رسولی، از عموم مردم شریف استان خواست هرگونه تخلف مشاهده شده از دفاتر پیشخوان در سطح استان را به دبیرخانه کارگروه (مدیریت فناوری اطلاعات استانداری) با شماره تماس 33227520 گزارش دهند.
 
 لزوم واگذاری خدمات دولتی به دفاتر پیخوان دولت / مردم تخلفات دفاتر پیشخوان را گزارش دهند

وی در خصوص محاسن واگذاری خدمات دستگاه های اجرای گفت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت در راستای کاهش ترافیک، مصرف سوخت، حفظ محیط زیست، تمرکز زدایی و در اختیار قراردادن خدمات دستگاه های اجرایی در نقاط مختلف شهرها و تحت نظارت کارگروه استانی دفاتر پیشخوان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در حال فعالیت هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
اینکه در دفاتر پیش خوان دولت اعمال نفوذ بشه واکثر خدمات رو بدن به یک دفتر ومردم ساعتها صف بکشن واز بانکها سلوغ تر بشه کار درستی نیست باید تقسیم بشه بین دفاتر وانها رازیاد کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
برای تعویض کارت ملیس به شعبه ای در خ کارگر شماللی رفتم بعد از آماده شدن از شعبه ای در خ خوش شمالی تحویل گرفتم سردرگمی در عملکرداینان مشهود است نه من همه همینطور شده اند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار