مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

احترام به معلم، تکریم ارزش های و دستاوردهای علمی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش گفت: احترام به معلم، تکریم تمامی ارزش های انسانی است.
کد خبر: ۳۵۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 03 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، سلیمان محبی افزود: بازدید از مدارس به صورت مرتب باید به عنوان یک اصل قرار گیرد و در این راستا نظارت بر سیستم های گرمایشی و کنترل دقیق آن ها، بازدید از وضعیت ساختمان مدارس در اولویت است.

وی افزود: بیاییم به عنوان متولیان تعلیم و تربیت استان، در جلسات مکرر، آسیب های اجتماعی و تبعات منفی آن را برای اولیا و دانش آموزان تشریح نماییم.

محبی افزود: بهداشت دانش آموزان و مدارس باید مورد توجه جدید قرار گیرد و باید در کنار اهداف بلند تعلیم و تربیت از دستاوردهای آموزش و پرورش دفاع نماییم. در این راستا معلمان گاهی در حد معجزه فعالیت های بزرگ و نوین خلق می کنند. باید این دستاوردهای بزرگ اطلاع رسانی شود و از برنامه های دولت و خدمات گستره آن، همه جانبه دفاع نماییم.

وی خاطر نشان ساخت: برای پیشرفت و پیشبرد اهداف و برنامه های آموزش و پرورش باید با سایر دستگاه ها و مسوولین تعامل نماییم، زیرا در این عنصر است که می توانیم بر مشکلات و تنگناهای آموزش و پرورش فایق آییم.

محبی در پایان با پرداختن به پیچیدگی تعلیم و تربیت گفت: معلمین رکن رکین نظام تعلیم و تربیت می باشند و اگر اراده معلمان و مدیران مدارس بر باورمندی استوار باشد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار