به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر

نفرات برتر بیست و ششمین دوره قرآن روستایی و عشایری قزوین معرفی شدند

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در آستانه دهه مبارک فجر، بیست و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم ویژه برادران و خواهران روستایی و عشایری در این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام محمود گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در بیست و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم 70 نفر از برادران و خواهران روستایی و عشایری استان قزوین در رشته حفظ چند جزء، قرائت قرآن و اذان به رقابت پرداختند.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ 10 جز، 20 جز و کل، قرائت قرآن و اذان ویژه برادران و حفظ 10 جز، حفظ 20 جز و کل و تفسیر قرآن ویژه خواهران برگزار شد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در پایان این رقابت‌ها در حفظ کل بهرامعلی گل‌محمدی، در قرائت محسن بهتویی و در رشته اذان عبداله شعبانی رتبه نخست این دوره از مسابقات را کسب کردند.

گروسی عنوان کرد: همچنین در بخش خواهران در حفظ کل سحر بهرامی(13 ساله)، در حفظ 20 جزء نرگس غلامی‌چمنی و در رشته تفسیر شهین مافی رتبه نخست را کسب و به مرحله سراسری کشوری راه یافتند.

این مسؤول در ادامه با اشاره به این نکته که روستاییان و عشایر در به  ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش مهم و بسزایی ایفا کردند، خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن کریم ویژه برادران و خواهران روستایی و عشایری که ساکن روستا و مناطق عشایری هستند، برگزار می‌شود.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: نفرات نخست این دوره از مسابقات قرآنی؛ در 14 و 15 بهمن ماه سال جاری در مسابقات سراسری قران کریم که در مشهد مقدس برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار