فرماندار:بارش سنگین برف در شهرستان دالاهو در یک دهه اخیر بی سابقه است

فرماندار دالاهو با بیان اینکه تمام راه های اصلی دالاهو با کمک راهداری باز گفت: بارش سنگین برف در این شهرستان در 10 سال اخیر بی سابقه است.
کد خبر: ۳۶۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 28 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،مرادعلی تاتار روز شنبه افزود: 300 کیلومتر از راه های فرعی و روستایی با وجود تلاش راهداری شهرستان به دلیل بارش سنگین مجدد برف در چند ساعت اخیر مسدود است و کار بازگشایی راه ها در حال انجام است.
وی از قطع آب و برق 17 روستای دهستان زاوله و بخش مرکزی شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش عوامل اجرایی برق هفت روستای بخش مرکزی وصل شده اما آب و برق 10 روستای دیگر به دلیل شکسته شدن تیرهای برق بر اثر بارش سنگین برف تا بازگشایی راه و جایگزین کردن تیرهای برق؛ برق و آب این روستاها قطع خواهد بود.
تاتار در ادامه تانکرهای آبرسانی به روستاهایی که با قطعی آب و برق مواجهه اند پس از بازگشایی راه ها خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته دو بار ستاد مدیریت بحران برای کمک و پناه دادن به مسافران در راه مانده، کمک به سرنشینان خودروها و بازگشایی راه های مسدود تشکیل شده که خوشبختانه تا کنون با تلاش خستگی ناپذیر راهداری و عوامل اجرایی شهرستان، هیچ اتفاق خاصی پیش نیامده است.
وی در پایان منتقل شدن زن باردار با کمک نفربر ارتش به مرکز درمانی در روز گذشته اشاره کرد و گفت: تمامی نیروهای اجرایی برای کمک در آمادگی کامل به سر می برند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار