بارش برف ادامه دارد/ کولاک در راه است

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: باتوجه به پیش‌بینی‌های این اداره‌کل بارش برف و کولاک تا صبح فردا ادامه دارد.
کد خبر: ۳۷۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار داشت: باتوجه به پیش‌بینی‌های اداره‌کل هواشناسی این استان بارش برف و کولاک تا صبح فردا ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به آمار ارائه شده از سوی کارشناسان اداره‌کل هواشناسی استان قزوین، طی امروز بیشترین سرما و بارش برف را در مناطق مختلف این استان از جمله کوه‌ها و دامنه‌ها شاهد هستیم و همچنین پدیده مه در مناطق کوهستانی حاکم است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اشاره به خطر کولاک برف در بیشتر نقاط این استان یادآور شد: توصیه می‌شود همشهریان فقط در موارد ضروری از منزل خارج شده و در غیر این صورت از ترددهای درون‌شهری و برون‌شهری خودداری کنند.

بهارونداحمدی به کمینه و بیشینه هوای استان اشاره کرد و گفت: طبق آمار اداره‌کل هواشناسی طی امروز، سردترین نقطه در کوهین با دمای هفت درجه زیر صفر و بیشترین دما در منطقه آبیک با دمای پنج درجه بالای صفر گزارش شده است.

این مسؤول افزود: در حال حاضر دمای قزوین بین منفی یک و منفی چهار درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با بیان اینکه طی روز سه‌شنبه بارش برف پراکنده در این استان پیش‌بینی شده، ادامه داد: روز چهارشنبه هفته جاری هم بارش برف در قزوین گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار