امام جمعه قزوین:

چشم‌انداز واحدهای تولیدی استان قزوین امیدوارکننده است‌

امام جمعه قزوین گفت: خوشبختانه چشم انداز واحدهای تولیدی در استان بسیار امیدوارکننده است و مسئولان و تولیدکنندگان باید با همدلی و یکپارچگی در جهت توسعه تولید و رونق اقتصادی تلاش کنند.
کد خبر: ۳۸۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 26 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی  در حاشیه بازدید از شرکت ارمغان پونک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به قرار داشتن در ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) باید به طرز تفکر بانویی که اسوه پاکی و معصومیت عالم است، اشاره شود.

وی افزود: حضرت زهرا(س) اعتقاد داشت و به فرزندان خود آموخته بود که در وهله نخست باید به فکر همسایه و سپس باید به خود توجه کرد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در صنعت فرش نیز باید تفکر فاطمی سرلوحه کار تولیدکنندگان قرار گیرد و در مرحله نخست به فکر مردم بود و پس از آن به سودآوری توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: هنگامی که یک اروپایی وارد شرکت تولیدی می‌شود ابتدا به دنبال صنعت و تجهیزات به کار گرفته شده در شرکت است و سپس سودآوری شرکت را دنبال می‌کند اما شرکت‌های ایرانی علاوه بر تولید محصول با کیفیت به فکر مصرف‌کننده‌ها نیز هستند.

عابدینی گفت: خوشبختانه چشم انداز واحدهای تولیدی در استان بسیار امیدوارکننده است و مسئولان و تولیدکنندگان باید با همدلی و یکپارچگی در جهت توسعه تولید و رونق اقتصادی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: عامل سبقت گرفتن کشور اسلامی ایران از کشورهای غیرایرانی و غیرمسلمان کرامت انسانی، عدالت نسبت به تمام کسانی است که در چرخه تولید هستند، رعایت حقوق مصرف کننده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار