25 بهمن‌ آخرین‌ مهلت ثبت‌نام برای حضور در همایش مقررات ملی ساختمان

کد خبر: ۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰ 09 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه همایش ملی مقررات ساختمان، مهرداد راستی با اشاره به برگزاری ششمین همایش مقررات ملی ساختمان ششم و هفتم اسفندماه سال جاری اظهار کرد: متقاضیان حضور در همایش مقررات ملی در شیراز می‌توانند تا 25 بهمن‌ ماه نسبت به ثبت‌نام از طریق سایتhttp://www.nbcs.ir/ اقدام کنند.

نایب‌رئیس دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان با بیان اینکه تاکنون بیش از یک‌هزار نفر برای شرکت در ششمین دوره همایش مقررات ملی ساختمان ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: ظرفیت پذیرش و ثبت‌نام از متقاضیان در این دوره از همایش بالغ‌بر 2 هزار نفر است.

وی همچنین به ارسال بیش از 80 مقاله داخلی و خارجی تاکنون به دبیرخانه این همایش اشاره کرد و ادامه داد: این مقاله‌ها در بخش‌های عمران، معماری، شهرسازی، تأسیسات و ... است.

این مقام مسئول در این راستا بر ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای در نگارش مقالات همایش مقررات ملی ساختمان تأکید کرد.

راستی با اشاره به سابقه درخشان و خدمات مناسب استان فارس در موضوعات مربوط به مهندسی ساختمان از استقرار دبیرخانه دائمی همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز خبر داد.

وی همچنین خود نگهداری و صنعت ساختمان، نگهداری و فرهنگ بهره‌برداری، نگهداری و رویکردهای بهینه‌سازی ساختمان را از جمله اهداف برگزاری ششمین همایش مقررات ملی ساختمان دانست و افزود: از دیگر اهداف این همایش نگهداری و مراقبت از ساختمان از منظر حقوقی، اثر طراحی معماری و شهرسازی بر مقوله نگهداری و مراقبت ساختمان‌ها، آسیب‌شناسی مبحث22مقررات ملی ساختمان، مباحث عمومی و ... است.

نایب‌ رئیس دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمانادامه داد: افزایش عمر مفید و ارتقای کیفیت بهره‌دهی ساختمان‌ها، کمک به تغییر رویکرد طراحان و سازندگان ساختمان به موضوع مراقبت و نگهداری از ساختمان، جلب مشارکت مراکز علمی و پژوهشی، متخصصان مرتبط با صنعت ساختمان، ایجاد ارتباط گسترده‌تر بین پژوهشگران و دست‌اندرکاران صنعت، آسیب‌شناسی موانع اجرایی برای تحقق مراقبت و نگهداری بهینه از ساختمان‌ها و... از جمله دیگر اهدافی است که در این همایش مورد بررسی قرارمی‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار