اشرفی‌اصفهانی:
رئیس هیئت بدوی تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه الآن مردم در حال مطالبه حقوق خود هستند و هنوز چیزی به دستشان نرسیده است، گفت: مردم به سفره نگاه می‌کنند، به مسائل بزرگ نگاه نمی‌کنند چون در سفره مردم چیزی نیست.
کد خبر: ۳۹۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 14 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد اشرفی اصفهانی درمورد عملکرد دولت روحانی در دوره چهارساله ریاست جمهوری اظهار داشت: چهار سال زمان کوتاهی برای قضاوت در مورد عملکرد یک فرد است و برای ارائه عملکرد یک نفر در این سمت به زمان بیشتری نیاز است.

 وی افزود: در ایران به‌خلاف کشورهای دیگر دنیا هر شخصی که رئیس جمهور می‌شود، قصد دارد از نو بنای جدید بنیان گذارد و به‌خلاف کشورهای دیگر که آنها روی برنامه کار می‌کنند و بر مبنای برنامه‌های رئیس جمهورهای قبلی کارشان را ادامه می‌دهند تا به نتیجه رسند، در کشور ما به این شکل نیست.

رئیس هیئت بدوی تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه برای ارائه عملکرد یک فرد در مقام ریاست جمهوری به زمان بیشتری نیاز است، ابراز کرد: اجرای برنامه‌ها در زمان 4 سال جواب نمی‌دهد و حتی اگر 8 سال باشد هم نمی‌توان تمام کارها را به انجام رساند.

‌اشرفی‌اصفهانی با اظهار اینکه مهم‌ترین نقاط قوت آقای روحانی بحث مذاکرات و برداشتن تحریم‌ها و تحول در مسائل صادرات و واردات است، عنوان کرد:  توفیقات خوبی در حوزه صادرات انجام شده و بعد از توافقات هسته‌ای، صادرات خیلی بهتر شده است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته به این شکل نبود و ایران باید هفت‌خوان رستم را برای صادرات و واردات طی می‌کرد، تصریح کرد: به‌ویژه در صادرات کار بسیار سخت انجام می‌گرفت اما  در حال حاضر خیلی راحت‌تر انجام می‌شود و  بسیاری از تحریمها برداشته شد، این موارد از جمله کارهای مهمی بود که دولت روحانی انجام داد.

وی افزود: روحانی باید همزمان مترادف با مسائل خارجی و بحث تحریم‌ها و مذاکرات به‌روی مسائل داخلی هم توجه بهتری نشان می‌داد که متأسفانه تا حدودی به فراموشی سپرده شد.

  اشرفی اصفهانی با ابراز "الآن مردم در حال مطالبه حقوق خود هستند و هنوز چیزی به دستشان نرسیده که بتوان گفت ما از عملکرد ایشان راضی هستیم"، ادامه داد: مردم به سفره نگاه می‌کنند، به مسائل بزرگ نگاه نمی‌کنند چون در سفره مردم چیزی نیست به‌ویژه قشر ضعیف بیشتر به مسائل روزمره خودشان نگاه می‌کنند.
وی عنوان کرد: مردم غذا، شغل، درآمد و چیزهایی را که می‌خواستند اگر به دست نیاورند بلافاصله به قضاوت می‌پردازند؛ باید به این نکات توجه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار