واکنش معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد به انتقادات درباره عکس رئیس جمهور:

نمي توان به نام دين، برداشت خود را بر جامعه تحميل كنيم/ سیاست نظام جذب حداکثری است/نباید در نقد، توهینی انجام شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزدبه انتقادات درباره عکس رئیس جمهور واکنش نشان داد.
کد خبر: ۴۰۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸ 30 March 2017
محمدعلی طالبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در گفتگو با خبرنگار تابناک یزد در واکنش به انتقادات مطرح شده درباره عکس حس روحانی با چند خانم گفت: رييس جمهور، نماينده و منتخب آحاد جامعه است و ارتباط او با همه بخش ها و حضور در مكان ها و جمع هاي مختلف، لازمه برخورداري از وقوف مورد نياز براي اداره كشور است.
وی افزود: نمي توان به نام دين، برداشت خود را بر جامعه تحميل كنيم. دين اسلام، ديني رحماني و منطبق با فطرت همه انسانهاست و اين ظرفيت بالاي دين ماست كه دلها را در اقصي نقاط عالم به سوي خود معطوف مي كند. مهم اين است كه در برابر تفاوتها، فرهنگ هاي مختلف و يا مظاهري كه منطبق بر ارزش هاي ديني ما نيست، چگونه برخورد كنيم.
طالبی تاکید کرد: آنچه ما از سيره امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري آموخته ايم، در پيش گرفتن رويه هايي براي جذب حداكثري به سمت نظام و ارزشهاي متعالي آن و پرهيز از اقداماتي است كه موجب بدبيني و يا طرد مردم از دامان انقلاب شود.
وی خاطرنشان کرد: رمز موفقيت كساني چون امام موسي صدر و حتي سيدحسن نصرالله در لبنان، نگاه فراگير آنها به مردم و خط كشي نكردن مردم بر اساس ظواهر است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: دولت وظیفه خود می داند شرایط نقد و انتقاد در جامعه آزاد باشد و از این آزادی دفاع میکند اما باید در نقد و کلماتی که در نقادی استفاده میکنیم نیز دقت لازم صورت گیرد تا توهین تلقی نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار