کار پروژه راه آهن غرب با جدیت در حال انجام است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نیروها در ساخت پروژه راه آهن کرمانشاه کار خودرا به پیش می برندو تا سی ام خرداد ماه سال جاری تلاش می شود که قطار را به کرمانشاه برسانیم، گفت: از امروز که بارندگی شدید نخواهیم داشت و شرایط جوی مساعد می شود کار پروژه ی ادامه می یابد.
کد خبر: ۴۱۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 25 April 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اسدالله رازانی در حاشیه بازدید معاون وزیر و مدیر عامل شرکت زیر ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور اظهار داشت: تاریخ افتتاح رسمی قطار کرمانشاه را دولت تعیین می کند، که اعتبار پروژه از محل اعتبارات یکصدو پنجاه میلیارد تومان بوده که با تخصیص اعتبار ازسوی مدیریت برنامه ی بودجه  این میزان دویست و ۸۵میلیارد تومان است.

وی گفت: ما در اجرای پروژه مشکل مالی نداریم و مصالح برای ساخت و اجرای پروژه در کارگاه ها و انبار موجود است، که با وجود بارندگی در ابتدای فصل بهاراجرای پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: درایستگاه کرمانشاه پیمانکاران پروژه را پیش می برند که تا تا سی ام خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد،که در ایستگاه اسلام آباد غرب و قصرشیرین پیمانکاران به صورت جداگانه پروژه ی قطار  را پیش می برند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار