مدیرعامل خانه کتاب مطرح کرد:

همکاری مناسب بانک شهر با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل خانه کتاب گفت: بانک شهر سال گذشته نه به عنوان یک بانک عامل، بلکه به عنوان بانک حامی همکاری خوبی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته است. ب
کد خبر: ۴۱۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ 04 May 2017
به گزارش  تابناک رضوی، مجید غلامی در خصوص سرانه مطالعه در کشور،گفت: سرانه مطالعه و کتابخوانی در کشور قابل قبول نیست، اما با توجه به برنامه و تمهیداتی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیاری از نهادهای دیگر مثل نهاد کتابخانه های عمومی، دانشگاه ها و مدارس داشته اند، روند رو به رشدی داشته است. 
وی عنوان کرد: تا رسیدن سرانه مطالعه به نقطه ای مطلوب فاصله بسیاری داریم و تمام ارگانها از جمله خانه کتاب باید تلاش های بیشتری داشته باشد. 
مدیرعامل خانه کتاب عملکرد بانک شهر برای دومین حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب را مطلوب دانست و گفت: سال گذشته بانک شهر حضور خوبی در نمایشگاه کتاب داشت و امسال هم می تواند با تجربیات سال گذشته خدمات با کیفیت تری ارائه دهد. 
غلامی تصریح کرد: بانک شهر سال گذشته نه به عنوان یک بانک عامل، بلکه به عنوان بانک حامی، همکاری خوبی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته است. 
وی ادامه داد: بانک شهر در برنامه هایی غیر از نمایشگاه بین المللی کتاب همچون حمایت نمایشگاه های استانی، برنامه های کتاب فروشی ها و ناشران نیز همکاری های خوبی داشته و اتفاقات خوبی را رقم زده است.
مدیرعامل خانه کتاب با اشاره به حضور مستمر و مفید بانک شهر در زمینه کتاب و کتابخوانی، عنوان کرد: امیدوارم بانک شهر نه به عنوان یک کار اقتصادی یا فرهنگی بلکه به عنوان یک کار حمایتی در این زمینه ظهور کند و خود را در کنار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یک حمایت کننده اصلی برای تشویق شهروندان به مطالعه بداند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار