معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان:

تقدیر از حضور حماسی مردم استان در انتخابات/ نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بعد از اتمام شمارش آراء توسط فرمانداران و بخشداران اعلام می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از حضور حماسی مردم استان در انتخابات قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۲۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸ 20 May 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:علیرضا رادفر معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی، با اشاره به مشارکت پرشور و حداکثری مردم استان در انتخابات گفت: روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96، شاهد مشارکت پرشور و حضور حماسی مردم استان همراه با مردم سراسر کشور در پای صندوق های رای بودیم و در این انتخابات مردم استان، مشارکت 68.7 درصدی را رقم زدند که از این حضور و مشارکت حماسی مردم تشکر و قدرددانی می کنیم.

رادفر افزود: از 2 میلیون و 342 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان، 1 میلیون و 609 هزار و 500 نفر یعنی 68.7 درصد حائزین شرایط در انتخابات شرکت و حماسه ای باشکوه را در جای جای استان خلق کردند.

وی در رابطه با شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری در استان نیز اعلام کرد: بعد از اتمام رای گیری در استان یعنی تا ساعت 12 شب روز گذشته (جمعه)، بلافاصله کار شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری آغاز و پس از اتمام شمارش، نتایج به وزارت کشور ارسال شد.

معاون استاندار همچنین در خصوص شمارش آراء مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اظهار کرد: کار شمارش آراء انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، بعد از اتمام شمارش آراء ریاست جمهوری آغاز شد و در حال حاضر نیز ادامه داد.

رادفر اضافه کرد: بعد از اتمام روند شمارش آراء هر یک از حوزه های شهری و روستایی، نتایج انتخابات توسط فرماندار یا بخشدار همان محل به اطلاع عموم خواهد رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار