رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان مطرح کرد

احتمال ابطال انتخابات ضعیف است

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به اعتراض برخی از کاندیداهای شورای شهر زنجان اظهار داشت: هیئت نظارت استان بعد از بررسی شکایات در هیئت اجرایی و هیئت نظارت شهرستان به موضوع ورود می‌کند.
کد خبر: ۴۳۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 31 May 2017
احمد بیگدلی با بیان اینکه خواسته نامزدهای معترض موضوعات مختلفی را در برمی‌گیرد، ابراز کرد: برخی از مسائل هستند که مربوط به روز اخذ رای است که باید مستندات کافی و مورد تایید در این مورد ارائه شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه برخی از این اعتراضات مربوط به بازشماری آراء است، خاطرنشان کرد: اعتراضات کنندگان به نبود دستگاه‌های الکترونیکی در برخی شعبه‌ها اشاره دارند و درخواست دارند که رای گیری‌های دستی که انجام شده مورد بازشماری قرار بگیرند.

بیگدلی با اشاره به اینکه برخی از کاندیداها ریز آراء خود را می‌خواهند، گفت: ما سعی می‌کنیم آن افرادی که بازشماری آراء در مورد آنها می‌تواند تاثیرگذار باشد این کار را انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه احتمال ابطال انتخابات ضعیف است، افزود: اگر مستندات در حدی باشد که با نظر هیئت نظارت استان و هیئت مرکزی رای به ابطال انتخابات داده شود این کار انجام می‌شود اما به نظر در استان زنجان تخلفات در حدی نیست که انتخابات را ابطال کرد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار