درخشش دانش‌آموزان همدانی در مسابقات ورزشی

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک همدان گفت: کاروان ورزشی این ناحیه با کسب ۱۷ مقام اول تیمی، ۶ مقام دوم تیمی، هشت مقام سوم تیمی به‌علاوه مقام‌های برتر انفرادی موفق به تکرار عنوان قهرمانی در مسابقات دانش آموزان سراسر استان شدند.
کد خبر: ۴۳۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸ 02 June 2017
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: دانش‌آموزان ناحیه‌ یک همدان موفق به کسب چندین رتبه‌ برتر در سی و چهارمین دوره‌ مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر استان شدند.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، بهمن پارسا با بیان اینکه دانش‌آموزان ناحیه‌ یک همدان موفق به کسب چندین رتبه‌ برتر در سی و چهارمین دوره‌ مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر استان شدند،اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 20 تیم ورزشی در بخش پسران و 18 تیم ورزشی در بخش دختران در قالب 399 دانش‌آموز و 78 نفر مربی و سرپرست از ناحیه یک شرکت داشتند.

وی افزود: برگزاری مسابقات دانش‌آموزان در سال جاری به صورت مدرسه قهرمان بوده و مدارسی که در سطح ناحیه موفق به کسب مقام برتر شده بودند، به عنوان نمایندگان تیم‌های ورزشی ناحیه در مسابقات استان حضور یافتند.

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: کاروان ورزشی این ناحیه با کسب 17 مقام اول تیمی، 6 مقام دوم تیمی، هشت مقام سوم تیمی به علاوه مقام های برتر انفرادی موفق به تکرار عنوان قهرمانی در مسابقات دانش آموزان سراسر استان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار