با حضور هنرمندان کشوری انجام می‌شود

برگزاری جشنواره بزرگ ماه مهمانی خدا در سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشنواره بزرگ ماه مهمانی خدا در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۳۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 06 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، جواد نجاریانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جشنواره بزرگ ماه مهمانی خدا از چهارشنبه 17 خردادماه ساعت 21:30 در پارک شقایق سمنان آغاز می‌شود و تا شنبه 20 خردادماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هم‌زمان با جشنواره بزرگ ماه مهمانی خدا، جشن بزرگ آرزوها و بازارچه کمیته امداد امام خمینی (ره) هم برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان ادامه داد: این جشنواره شامل برنامه‌های متنوعی است که ازجمله آن‌ها می‌توان به برنامه‌های فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان برجسته کشوری همچون شهرام خطیبی، بهنام علم‌شاهی و حامد عبداللهی و اجرای برنامه گروه کودک عمو سپهر و رنگین‌کمان و همچنین اجرای گروه تواشیح بین‌المللی اسرا و اجرای گروه تواشیح هدی اشاره کرد.

نجاریانی افزود: برگزاری این جشنواره افزایش همدلی و هم‌زبانی بین مردم را به دنبال دارد و موجب فعالیت‌های خیرخواهانه، همبستگی و انسجام اجتماعی در جامعه می‌شود و در این ماه پر خیروبرکت جهت‌بخشی مایحتاج نیازمندان را نیز تأمین خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این جشنواره به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت کمیته امداد این شهرستان در راستای ارتقای فرهنگ کمک به ایتام و نیازمندان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار