نتیجه انتخابات شورای شهر کرمانشاه امروز اعلام می‌شود

فرماندار کرمانشاه گفت: قرار است مسؤولان هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمانشاه، ظهر امروز در نشستی خبری نتیجه انتخابات شورای شهر کرمانشاه را اعلام کنند.
کد خبر: ۴۴۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 17 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،فضل‌الله رنجبردر خصوص روند انتخابات در این شهرستان، اظهار داشت: روند و فرایند برگزاری انتخابات با آموزش‌های مداوم و مستمر با حضور سه هزار نفر شروع شد که در این جلسات نحوه فرایند انتخابات‌، تنظیم صورت‌جلسات‌، شمارش آرا، تشابه اسمی و تمامی موارد مربوطه آموزش و تذکر داده شد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه در فرایند این انتخابات و بازشماری از فرهنگیان فرهیخته استفاده شد، گفت: روسای سه ناحیه نیز به روش‌های مختلف به صورت حضوری، تلفنی، پیامک و مکاتبه روند این انتخابات و بازشماری را نظارت داشتند همچنین در روزهای بازشماری از خواهران حوزه علمیه استفاده شد و برخی از اداره‌ها دیگر کرمانشاه همچون جهاد کشاورزی‌، بهزیستی در امر شمارش و بازشماری آراء حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تمامی صورتجلسات با اعداد وارقام موجود با حضور نمایندگان هیأت عالی نظارت با سامانه تجمیع مقایسه داده شد و مغایرتی در آن مشاهده نشد به طوری که حتی اگر این بازشماری دوباره صورت گیرد مغایرتی مشاهده نمی‌شود.

رنجبر اضافه کرد: به منظور بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت نیروها و همچنین امنیت صندوق‌های اخذ رای از بانک اطلاعاتی اعضا صندوق‌های اخذ رای مجلس شورای اسلامی استفاده شد و حداقل سه هفته قبل از روز اخذ رای به صورت جداگانه و تخصصی برای هریک از گروه‌های نمایندگان فرماندار، عضو شعب و کاربران کلاس آموزشی برگزار شد که در تمامی این آموزش‌ها مدرسان رعایت تقوا و مر قانون را یاد‌آوری کرده و تمامی نکات را با صبر و حوصله آموزش داده‌اند که تمام این آموزش‌ها به صورت مصور در اختیار روابط عمومی است که درصورت لزوم منتشر می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: در این دوره از انتخابات به منظور دقت بیشتر و تقویت نیروی انسانی در شعب اخذ رای در هر صندوق اخذ رای 2 نماینده فرماندار ریاست جمهوری و شورای اسلامی استفاده شد که اکثریت آنان از معاونان اداره‌های کل استان و مسؤولان و معاونان اداره‌های شهرستان و جامعه فرهیخته فرهنگییان ((آموزش و پرورش)) که آمار و مستندات موجود است.

رنجبر به بازشماری آرا اشاره کرد و گفت: تعدادی از کاندیداهای شورای شهر کرمانشاه به شمارش آرا معترض بودند که تمامی ۴۴۶ صندوق اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه در حضور هیأت نظارت استان و شهرستان، نماینده دادستانی، هیأت اجرایی، بازرسان ویژه و هیأت بازرسی شهرستان بازشماری شده و نتایج بازشماری 50 کاندیدای اول انتخابات در هیأت عالی نظارت استان در حال بررسی است.

وی منذکر شد: جو سازی‌ها‌، شایعه پراکنی‌ها و تشویش اذهان عمومی از طرف برخی افراد مغرض منتج به ایجاد فضای یاس و ابهام شده که روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه با اطلاع‌رسانی صحیح ،دقیق و به موقع در راستای مقابله با این جوسازی‌ها برآمده و فضا را به سمت امیدواری و جلب اعتماد عمومی سوق داد.

فرماندار کرمانشاه در پایان یادآور شد: قرار است مسؤولان هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمانشاه، ظهر امروز در نشستی خبری نتیجه انتخابات شورای شهر کرمانشاه را اعلام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار