کمک 181 میلیون تومانی خیرین به بهزیستی کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم ضیافت "باران مهر" با هدف جمع آوری کمک های خیرین برای جامعه هدف بهزیستی استان کرمانشاه گفت: این مراسم به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور تعدادی کثیری از طیف های مختلف جامعه، خیرین شهرستان کرمانشاه، جامعه پزشکان، اصناف، وکلا، مدیران مؤسسات، مراکز غیردولتی و برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ 25 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امروز امید قادری، اظهارداشت: میزان کمک های جذب شده و جلب شده در این مراسم را 181 میلیون و 787 هزار تومان عنوان کرد و ادامه داد: میزان کمک های دریافت شده از سوی جامعه پزشکان 27 میلیون و 250 هزار تومان بوده است.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، مهدهای کودک تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه نیز 4 میلیون و 400 هزارتومان برای کمک به مددجویان اهداء کردند.

قادری با بیان اینکه مابقی کمک ها به مبلغ بیش از 150 میلیون تومان از سوی دیگر خیران بوده است، افزود: در این مراسم همچنین توسط خیرین 20 نفر از مددجویان دختر، تحت پوشش حامیان قرار گرفتند.

این مسئول از کمک 900 میلیون ریالی عضومجمع خیرین بین المللی کشور برای کمک به 6 مهدکودک روستایی در مناطق محروم استان خبر داد.

وی یادآور شد: این مراسم برای نخستین بار بود که در کرمانشاه برگزار شد و برگزاری مجدد آن می توان در جذب کمک های خیرین برای مددجویان بسیار مؤثر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار