قابل توجه کسانی که در حال مسافرت به شمال هستند!

کد خبر: ۴۵۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶ 10 July 2017
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید در ۹ استان نوار شمالی کشور خبر داد و اعلام کرد که احتمال وقوع توفان تندری و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیلها در مناطق یاد شده وجود دارد.

به گزارش تسنیم, سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه شماره 27 خود از بارش باران و وزش باد شدید در برخی استانهای کشور خبر داد که متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

1-سه‌شنبه 96/4/20: بعد از ظهر رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در استانهای گلستان، شرق مازندران، خراسان شمالی و دامنه‌های البرز در شرق تهران و شمال سمنان.

2-چهارشنبه 96/4/21: بارش باران در برخی مناطق گیلان، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید در استانهای گلستان، مازندران، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های البرز در سمنان، تهران، قزوین و البرز.

از این رو با توجه به رگباری بودن بارش، وقوع توفان تندری و احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیلها در مناطق یاد شده دور از انتظار نیست؛ از این رو به هموطنان عزیز توصیه می‌شود از برپایی چادر و اطراق در اطراف رودخانه‌ها و مسیلها خوددای کنند همچنین با توجه به مواج بودن مناطق مرکزی و شرقی دریای خزر در روز چهارشنبه، توصیه می‌شود از شنا کردن در دریا خودداری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار