والدین برای ثبت نام در مدارسی که ظرفیت آنها تکمیل شده، اصرار نکنند

به گفته مسئول ستاد ثبت نام مدارس استان کرمانشاه تاکنون بیش از 90 درصد دانش آموزان استان ثبت نام شده‌اند.
کد خبر: ۴۶۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 23 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،جواد یاری، با بیان اینکه ظرفیت ثبت نام خیلی از مدارس استان تکمیل شده، عنوان کرد: در صورتی که ظرفیت ثبت نام در مدرسه‌ای به اتمام رسیده باشد، والدین باید همکاری کرده و نسبت به ثبت نام فرزندشان در دیگر مدارس اقدام کنند.

یاری اضافه کرد: اصرار والدین برای ثبت نام فرزندشان در مدارسی که ظرفیت آنها تکمیل شده بی فایده است.

مسئول ستاد ثبت نام مدارس استان کرمانشاه یادآور شد: مدیران مدارس موظفند برای دانش‌آموزان شهریوری خود ظرفیت خالی در نظر بگیرند تا بعد از پایان شهریور ماه و تعیین تکلیف وضعیت دانش‌آموز، با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه نشوند.

یاری با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان مقطع ابتدایی در مدارس استان ازاول خرداد، اظهار کرد: ثبت نام سایر دانش‌آموزان نیز بعد از صدور کارنامه و مشخص شدن وضعیت تحصیلی آنها آغاز شده و کماکان ادامه دارد.

یاری با بیان اینکه میان پایه‌ها برای ثبت نام نیاز به مراجعه به مدارس ندارند، یادآوری کرد: تنها در صورت تغییر مدرسه دانش آموزان نیاز به مراجعه برای ثبت نام  وجود دارد.

مسئول ستاد ثبت نام مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته 29 هزار و 104 نوآموز کلاس اولی در استان کرمانشاه به مدرسه رفتند، پیش بینی کرد: در سال تحصیلی پیش رو 30هزار و 304 نفر در استان کرمانشاه به کلاس اول بروند.

یاری پیش بینی تعداد کل دانش آموزان استان کرمانشاه برای سال تحصیلی آینده را  نیز 315 هزار و 854 دانش آموز اعلام کرد و افزود: سال گذشته 307 هزار و 165 دانش آموز در مدارس استان مشغول تحصیل بودند.





منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار