مدیر حوزه علمیه فیروزآباد:

مسئولین قبل از ارتکاب جرم به اصلاح و تربیت همت نمایند!

مدیر حوزه علمیه فیروزآباد: لازم است مسئولین فرهنگی و حمایتی نسبت به اصلاح و تربیت،قبل از ارتکاب جرم همت نمایند
کد خبر: ۴۷۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 01 August 2017
مدیر حوزه علمیه فیروزآباد، به منظور تفسیر سوره نور و آموزش احکام اسلامی، در زندان فیروزآباد حضور یافت و کارکنان زندان از این محفل قرآنی بهره مند شدند.
حجت الاسلام حسن زاده در ابتدا از بخش های مختلف زندان بازدید، و خدمات زندانبانی و اصلاح و تربیت نادمین را عبادت دانست و با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که زندان ها باید به دانشگاه تبدیل شوند گفت: ضروری است تا در راستای اصلاح و تربیت زندانیان و آموزش حرفه و فنون مختلف به آنان تلاش بیشتری انجام شود.
مدیرحوزه علمیه فیروزآباد عمل به تعالیم دینی و تقوا را شرط موفقیت در امور مختلف دانست و اضافه کرد: اگر تقوا نداشته باشیم ضرر خواهیم کرد.
حسن زاده در ادامه ضمن تفسیر سوره نور اظهار داشت: یکی از موضوعات تقوا، کنترل چشم و پاکدامنی است و اگر به این مهم توجه نداشته باشیم ما را به ورطه سقوط خواهد کشاند.
مدیرحوزه علمیه فیروزآباد قرائت روزانه قرآن را باعث صیقل روح دانست و گفت: اگر اصلاح و تربیت در سطح جامعه انجام و پیشگیری شود، ارتکاب جرم کاهش پیدا کرده و لازم است تا مسئولین فرهنگی و حمایتی نسبت به اصلاح و تربیت قبل از ارتکاب جرم همت نمایند.
وی ساخت زندان جدید با معیارهای استاندارد را از لوازم اصلاح و تربیت دانست و از مسئولین امر خواست تا نسبت به پیگیری جهت ساخت زندان جدید همت و تلاش نمایند تا هر چه سریعتر روند ساخت زندان جدید فیروزآباد شروع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار