خانواده ها سنجش سلامت کودکان راجدی بگیرند

فرماندار تویسرکان گفت: طرح سنجش سلامت دانش آموزان باید از سوی مسوولان و خانواده ها به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد تا شاهد بروز مشکلات عدیده در حوزه سلامت عمومی دانش آموزان نباشیم.
کد خبر: ۴۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 18 June 2015
فرماندار تویسرکان گفت: طرح سنجش سلامت دانش آموزان باید از سوی مسوولان و خانواده ها به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد تا شاهد بروز مشکلات عدیده در حوزه سلامت عمومی دانش آموزان نباشیم.

به گزارش ایرنا ؛مهرداد موسوی در شورای آموزش و پرورش تویسرکان با اشاره به لزوم تمرکز مسوولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش تویسرکان بر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستانی گفت: دیگر دستگاه های متولی امور فرهنگی و آموزشی باید آموزش و پرورش را در این بخش یاری کنند.

وی همچنین در خصوص اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست خارجی نیز اظهار کرد: دولت یازدهم در شرایطی مدیریت کشور را به دست گرفت که فضای سیاسی و اقتصادی خوبی در کشور حاکم نبود.

وی اضافه کرد: همچنین ایران در آن مقطع با فشارهای متعدد بسیاری از کشورها در محاصره سیاسی و دیپلماسی قرار داشت اما امروز با درایت، کفایت و اندیشمندی دولتمردان، گام های بلندی برای شکستن این محاصره برداشته شده است.

موسوی تاکید کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران تا کنون با درایت و اشراف کامل بر حقوق بین المللی و سیاست خارجی از اقتدار ملی کشور دفاع کرده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش تویسرکان نیز در این نشست به مشکلات پیش روی آموزش و پرورش تویسرکان در سال تحصیلی آینده اشاره کرد و گفت: بخش نیروهای انسانی و آموزگاران شاغل در مدارس تویسرکان با مشکل بازنشستگی 85 معلم و کمبود نیروی انسانی مواجه است.

جواد اسدبیگی تصریح کرد: برای تامین نیروهای انسانی مورد نیاز و پوشش همه جانبه نیاز آموزشی مدارس شهرستان تویسرکان، جابه جایی و انحلال برخی مدارس با تعداد دانش آموزان بسیار کم و جابه جایی مقطع تدریسی برای برخی معلمان در دستور کار قرار گرفته است.

اسدبیگی خاطر نشان کرد: در تعطیلات تابستان و با همکاری سپاه و بسیج ناحیه تویسرکان، طرح هجرت 3 در زمینه ترمیم مدارس و کلاس های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی با حضور شش هزار و 500 دانش آموز از مقاطع مختلف تحصیلی در تویسرکان برگزار می شوند.

طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان 18 خرداد ماه جاری در سطح استان همدان آغاز شد.

تویسرکان با جمعیتی حدود 103 هزار نفر یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است که از 138 باب مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی برخوردار است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار