پلیس به دنبال ارتباط نزدیک تر با رسانه

فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: باید از هر گونه بی انضباطی و تناقض گویی در اطلاع رسانی جلوگیری و به صورت مطلوبی این موضوع مهم مدیریت شود.
کد خبر: ۵۰۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 30 September 2017
فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه تعامل پلیس و رسانه برای داشتن جامعه ای پویا ضروری است، از راهبرد پلیس برای برقراری ارتباط دوسویه و صمیمی با رسانه ها خبر داد.

به گزارش ایرنا؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح در نشست اعضای کمیسیون اطلاع رسانی بیان کرد: بسیاری از حوادث، اتفاقات و جرایم در نتیجه ناآگاهی، نبود شناخت کافی و تربیت نادرست شکل می گیرد و رسانه ها نقش موثری در پیشگیری از وقوع جرم دارند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: بنابراین پلیس درصدد بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای تاثیر گذاری بر افکار عمومی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی است.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: با این شیوه پلیس می تواند نقش سازنده و موثری در ارتقای معلومات عمومی افراد و آموزش همگانی در راستای جامعه پذیری و اجتماعی کردن مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه دقت و سرعت 2 ویژگی مهم اخبار و توجه به این مولفه ها برای جذب بیشتر مخاطبان ضروری است، تاکید کرد: اخباری که در جامعه منتشر می شود باید بر اساس واقعیت های جامعه و به روز باشد.

وی با اشاره به اینکه آگاه سازی اجتماعی پلیس، افزایش مشارکت مردمی، امنیت را به همراه دارد، افزود: آگاه سازی باید در جهت ارتقاء سطح امنیت عینی و ذهنی جامعه و توجه به الگوهای صحیح رفتاری و قانون گرایی باشد.

فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: باید از هر گونه بی انضباطی و تناقض گویی در اطلاع رسانی جلوگیری و به صورت مطلوبی این موضوع مهم مدیریت شود.

وی فرآیند اطلاع رسانی را عامل آسان سازی ماموریت های پلیس دانست و افزود: استفاده از فرصت های اطلاع رسانی با استفاده از ابزار و روش های روز می تواند نقش تسهیل کننده در انجام ماموریت های اجتماعی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار