آب‌رسانی در روستاهای مازندران از متوسط شاخص کشوری عقب است

مدیرعامل شرکت سهامی مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: روستاهای استان مازندران در بخش آب‌رسانی از متوسط شاخص بهره‌مندی کشور عقب است.
کد خبر: ۵۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 21 June 2015
به گزارش تابناک،حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت سهامی مهندسی آب و فاضلاب کشور، درباره مشکلات آب استان گفت: در بخش آب‌رسانی روستاهای استان مازندران، از متوسط شاخص بهره‌مندی کشور عقب هستیم.


حمیدرضا جانباز گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات متمرکز ملی و صندوق توسعه ملی به متوسط کشور در سال 94 و 95 برسیم.


مدیرعامل شرکت سهامی مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه در خصوص موضوع آب‌رسانی شهرها، تعدادی از پروژه‌هایی که مشکل تامین مالی دارند تصمیم‌گیری شد، خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری فاز اول آب‌رسانی ساری خواهیم بود که به صورت آزمایشی از هفته آینده 500 لیتر در ثانیه به شبکه توزیع اضافه خواهد شد.


جانباز تصریح کرد: با پیشنهاد دکتر شجاعی امور مستقل آب و فاضلاب میاندورود را تاسیس خواهیم کرد که نمودار تفضیلی و تشکیلاتی آن بزودی ابلاغ می‌شود. این طرح از مواردی است که قطعا در کاهش مشکلات آب شهرستان اثر خواهد گذاشت.


وی با اشاره به مشکل آب شهر سورک و روستای دارابکلا و شرکت ماهان، بیان داشت: در خصوص مشکل تامین آب این مناطق پیشنهاداتی داده شده که با تصمیم‌گیری نهایی در حوزه شهرستان نسبت به رفع آن اقدام می کنیم.


این مسئول اضافه کرد: مقرر شد که اطلاعات کامل را از شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان اخذ کنیم و طی جلسه‌ای در تهران که با حضور نمایندگان برگزار خواهیم کرد  تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.


جانباز تاکید کرد: وزارت نیرو مانعی بر راه سرمایه‌گذار و توسعه سرمایه‌گذاری در استان نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار