رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی:

دیپلماسی اقتصادی جلوتر از دیپلماسی سیاسی است

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی دیپلماسی اقتصادی بر دیپلماسی سیاسی اولویت دارد و اگر از این ابزار بخوبی استفاده کنیم به تولید و اشتغال کشور کمک می شود.
کد خبر: ۵۱۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 28 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، داود محمدی روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی نیروگاه ۴ مگاواتی مقیاس کوچک در شهر خاکعلی قزوین اظهارداشت: قزوین با داشتن موقعیت بسیار مناسب جغرافیایی و ارتباط نزدیک با پایتخت و داشتن دشتی حاصلخیز و شهرک های صنعتی متعدد از جذابیت های بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

وی افزود: با وجود زیرساختهای متعدد در این منطقه و مدیرانی همسو شرایط برای حضور سرمایه گذار مساعد است و می توانیم ظرفیت های مغفول مانده را فعال کنیم.

محمدی تصریح کرد: امروز باید بپذیریم دیپلماسی اقتصادی از دیپلماسی سیاسی قویتر است و در اولویت قرار دارد و ما هم باید برای رونق تولید و اشتغال از این ظرفیت برای شکوفایی بخش های صنعتی و اقتصادی خود بخوبی استفاده کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: روان سازی صدور مجوزها و کاهش فرایندهای سرمایه گذاری می تواند انگیزه متقاضیان برای حضور در قزوین را بیشتر کند.

محمدی اظهارداشت: توسعه مناسبات اقتصادی با کشورهای همسایه و مسلمان در سالهای اخیر فرصتی مناسب برای ما ایجاد کرده تا نسبت به افزایش صادرات اقدام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار