بهنام برزای هم آرزوی لژیونر شدن داشت و هم اینکه نتوانست با منصوریان ارتباط خوبی داشته باشد تا به این ترتیب از جمع آبی پوشان دور بماند.
کد خبر: ۵۱۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 30 October 2017
به گزارش تابناک : بازیکن شماره «77» آبی ها در آستانه انعقاد قرارداد با صنعت نفت آبادان قرار داشت اما مدیران آبی بلافاصله دست به کار شدند و اجازه ندادند او بیش از اندازه از استقلال دور شود.
برزای نیز در اینستاگرام خود چنین نوشت: «هوادارای عزیز باشگاه استقلال؛ من استقلالی هستم و استقلالی می‌مانم تا ابد. به عشق رنگ آبی و اسطوره‌های باشگاه و هوادارای عاشق. آزمایشات پزشکی را داده‌ام و منتظر تایید نهایی سرمربی هستم و به امید خدا به زودی در تیم محبوبمان خواهم بود. تمام تمرکز ما روی بازی سه شنبه با نفت هست و برای سر بلندی استقلال باهم تلاش می‌کنیم. خدارو شکر من خیلی قوی دارم تمریناتم را انجام میدم و بسیار تو شرایط خوبی هستم و ثانیه شماری می‌کنم برای اولین بازی. از سرمربی عزیز آقای وینفرد شفر ممنونم که دوباره این افتخارو به من داد. و همچنین آقای سید پندار توفیقی عزیز که با تمام توان در خدمت باشگاه و بازیکنان است نهایت تشکر را دارم و یکی از مهمترین عامل بازگشت من به تیم محبوبم هست. عاشقتونم بهترین هوادارای دنیا. زندگیم حتی جونم برای استقلال و هواداراست.»





منبع : جام جم آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار