برخی مدیران فارس بی تفاوت و خنثی شده اند

شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی جلسه ای مشترک با استاندار فارس برگزار کردند.دبیر حزب اعتدال و توسعه فارس:در حال حاضر استنباط می‌شود تعدادی از منتخبان دولت و یا مدیران اجرایی در دوایر در حد و اندازه لازم برای موفقیت دولت تلاش نمی‌کنند و یک حالت بی‌تفاوتی و خنثی بودن در بعضی از آنها مشهود است.
کد خبر: ۵۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 24 June 2015

در این نشست که همگی اعضای شورای مرکزی ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی استان فارس حضور داشتند ابتدا سید میراعظم هاشمی گفت:باید یاد و خاطره روحیه همدلی و همبستگی که اعضای ستاد برای معرفی دکتر روحانی به آحاد جامعه داشتند، را پاس داریم.

وی دلیل اهمیت این کار را لزوم گرم نگه داشتن و شور ملی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات افراد اصلح و همراه دولت نیا دانست و افزود: در چنین شرایطی باید از هرگونه عوامل تفرقه‌انگیز، بپرهیزیم.

در ادامه حجت الإسلام و المسلمین محمد هادی ربانی از فعالان اظهار کرد: می‌بایست با تلاش مضاعف و ادامه راهکارهای دولت تدبیر و امید و سیاست‌های مردمی دکتر روحانی استان فارس را از هرگونه عوامل کاهش انگیزه همراهی مبرا کنیم.

وی متذکر شد در فضای اختلاف انرژی‌ها صرف مقابله و یا دفاع می‌شود در حالی‌که ضرورت استان فارس به کار و کوشش در تحقق اهداف دولت برای خروج از محدودیت‌هاست.

در ادامه جلسه ناصر بهمنی یکی دیگر از اعضای ستادانتخاباتی دکترروحانی و دبیر حزب اعتدال و توسعه فارس ضمن تائید مطالب مطرح شده گفت: هدف از برگزاری این نشست‌ها تحلیل عملکردها دولت مردان فارس و آسیب شناسی علل و ایراد، کندی فعالیت‌ها اجرایی و یا شناخت عوامل موفقیت در پاره ای بخش هاست تا در جهت پیشبرد امور زمینه تسریع فراهم شود.

بهمنی افزود: در حال حاضر استنباط می‌شود تعدادی از منتخبان دولت و یا مدیران اجرایی در دوایر در حد و اندازه لازم برای موفقیت دولت تلاش نمی‌کنند و یک حالت بی‌تفاوتی و خنثی بودن در بعضی از آنها مشهود است.

دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان فارس اظهار داشت به استناد پاره‌ای نظر سنجی‌ها، مردم انتظار و امید بیشتری از کارگزاران مجریان دولت تدبیر و امید داشتند که تحقق نیافته است.

درادامه این جلسه استاندار فارس گفت : با نهایت شکیبایی و صبوری سعی شده با حفظ آرامش به اصلاحات امور و استفاده بهینه از امکانات موجود پرداخته شود.

سیدمحمداحمدی ضمن پذیرش نقد منصفانه، افزود:انتظار از همراهان با دولت تدبیر و امید این است تا برای ایجاد محیطی آرام و فضایی با نشاط جهت جلب سرمایه گذاران با مدری استان همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار