سرمایه اصلی نظام اسلامی

مدیرکل اموراجتماعی استانداری بوشهر گفت: سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی وجود اعتماد میان مردم ومسوولان و افراد جامعه نسبت به یکدیگر، رعایت حقوق شهروندی و صیانت از حریم امنیت عمومی کشور است.
کد خبر: ۵۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 26 June 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام حسین رزمجو روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی براساس فرهنگ اصیل اسلام ناب و شریعت مقدس شکل گرفته و مدعی ایجاد یک تمدن بسیار مهم فرهنگی در سراسرعالم است.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی براساس قوانین اسلام شکل گرفته و درعالم بی نظیر است زیرا برای نخستین بار درجهان شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی را سر دادیم و به آن عمل کردیم.

رزمجو ادامه داد: پیش ازشکل گیری نظام جمهوری اسلامی درهمه دنیا رسم بر این بود و هنوز هم هست که هر مملکتی تابع سیاست های یکی از قدرتمندان شرق یا غرب باشد و در دنیا مملکتی مستثنی از این سیاست به غیر از جمهوری اسلامی نیست.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی به جایگاه بی نظیری درعالم دست یافته است که باید این مهم را درک و از آن صیانت کنیم زیرا حفظ استقلال حفظ شرف است و نباید فراموش شود.

مدیرکل اموراجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی مذاکرات پیچده هسته ای را با قدرت به نتیجه می رساند و صاحب نظران دنیا به این اعتراف دارند، جمهوری اسلامی موفق شده رهبران آمریکا را قانع کند که حق مسلم و دستاوردهای هسته ای ملت ایران را بپذیرند و چیزی هایی را به دست آورد که هیچ کشوری به آن دست نیافته است.

رزمجو گفت: جمهوری اسلامی ایران برخوردار از دولت آگاه و مقتدر است و تیم مذاکره کنند آن نیز هوشیار وازحمایت های بی دریغ مقام عظمای ولایت برخور دار هستند که اینها را افرادی امین، شجاع و متدین معرفی می کند.

وی افزود: عده ای به مذاکرات هسته ای انتقاد دارند که باید درمملکت نقد منصفانه، پوینده و فرهنگ ساز باشد اما تخریب دولت و تیم مذاکره کننده پذیرفتنی نیست.

رزمجو ادامه داد: تیم مذاکره کنند هسته ای با دقت متن توافقنامه را دنبال می کنند این یک کار بسیار پیچیده و حساس است و امکان دارد زیاده و افزون خواهی طرف های مذاکره جمهوری اسلامی مانع از این توافق شود اما ما چیزی را از دست نمی دهیم زیرا به دنیا ثابت کردیم ما به دنبال حق ملت ایران هستیم.

وی اضافه کرد: همه می دانند اگر توافق انجام نشود زیاده خواهی سلطه جهانی مانع آن شده و نباید عده ای در داخل سوء استفاده کنند همدلی و همزبانی ملت را به خطر بیندازند زیرا ظلم به کل نظام خواهد بود.

مدیرکل اموراجتماعی استانداری بوشهر به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند امسال اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم انتخاباتی سالم و با حضور پرشور مردم محقق شود.

رزمجو ادامه داد: مهمترین مسوولیت نظام و دولت حفظ حریم امنیت عمومی و صیانت ازحقوق شهروندی است.

مدیرکل اموراجتماعی استانداری بوشهر گفت: تغییرات اجتماعی بشدت در جریان است اگر این تغییرات ساماندهی و مدیریت نشود تغییرات ما را مدیریت خواهند کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار