افزایش 24 درصدی کشفیات مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: کشفیات مواد مخدر در سه ماهه اول امسال 24 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 29 June 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد شکری صبح امروز در گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در اردبیل اظهار کرد: قاچاق مواد مخدر به یک جرم سازمان یافته و معضل اجتماعی در کنار تهاجم فرهنگی و سیاسی استکبار جهانی تبدیل شده که بنیاد خانواده‌ها را نیز به شدت تهدید می‌کند.

وی با گرامیداشت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مبارزه با مواد مخدر و عرصه برقراری نظم و امنیت در کشور گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با مراقبت و هوشیاری جدی تلاش می‌کند تا جلوی ورود، ‌توزیع و شیوع مصرف این مواد افیونی را که روز به روز نیز پیچیده‌تر می‌شود گرفته و اجازه ندهد عده‌ای سوداگر سلامت افراد جامعه را به مخاطره بیندازند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل یادآور شد: در سال گذشته ما یک افزایش 35 درصدی را در کشفیات مواد مخدر در این استان شاهد بودیم که این روند افزایشی هر ماه در حال فزونی است.

شکری بیان کرد: در سه ماهه اول امسال کشفیات مواد مخدر 24 درصد به نسبت سال گذشته افزایش یافته و در این مسیر یک عزم ملی و جهاد حقیقی نیاز است تا با سوداگران و توزیع‌کنندگان مواد مخدر برخورد شود.

این مسئول از اعتیاد به عنوان بلای خانمان‌سوز و معضل اصلی جامعه یاد کرد و افزود: کاهش سن اعتیاد، ‌گرایش بانوان به مواد مخدر، گسترش مواد افیونی صنعتی، ‌سهولت دسترسی به آن و بی‌تفاوتی خانواده‌ها از دغدغه‌های جدی ما است که پلیس مبارزه با مواد مخدر هر چقدر تلاش کند نمی‌تواند همه معضلات و مشکلات این حوزه را مهار کرده و یا در مورد آنها تدبیری منطقی بیندیشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار