استاندار قزوین:

با قبول تفاوت‌ها باید بر محور مشترکات حرکت کنیم/ احداث بیمارستان 160 تختخوابی در محمدیه

استاندار قزوین گفت: تفاوت فکر، سلیقه و گرایش سیاسی در هر جامعه‌ای وجود دارد و امری طبیعی و خدادادی است اما مشترکات زیادی هم داریم که باید حول محور آن‌ها حرکت کنیم.
کد خبر: ۵۵۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 13 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جمع ساکنین شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در سخنانی اظهار کرد: ۲۲ دی‌ماه سالروز تأسیس شورای انقلاب به‌فرمان حضرت امام خمینی در سال ۵۷ است و تشکیل این شورا به مفهوم پایان رژیم شاهنشاهی پهلوی بود به‌گونه‌ای که ۴ روز پس‌ازآن شاه از ایران فرار کرد.

وی افزود: در بین انقلابات دنیا، انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلابی بود که می‌توان از آن یاد کرد چراکه تنها انقلابی بود که همه اقشار و گروه‌های مختلف مردم در شکل‌گیری آن نقش داشتند.

استاندار قزوین تصریح کرد: همان‌گونه که عموم مردم در تأسیس انقلاب سهم دارند در حفظ و حراست از آن در دوره‌ها و مقاطع مختلف نقش داشته و همه سختی‌ها و تحریم‌ها را تحمل کرده‌اند.

زاهدی خاطرنشان کرد: حوادث اخیر هم نشان داد که مردم علی‌رغم انتقادات، گلایه‌ها، مطالبات اقتصادی و اجتماعی به حقی که دارند، پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و هوشیاری و رفتار مدبرانه خود رانشان دادند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین اصلی که می‌تواند ملت را در مقابل دشمنان تجهیز کند، وحدت و باهم بودن است.

زاهدی عنوان کرد: تفاوت فکر، سلیقه و گرایش سیاسی در هر جامعه‌ای وجود دارد و امری طبیعی و خدادادی است اما مشترکات زیادی هم داریم که باید حول محور آن‌ها حرکت کنیم.

وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات بخش محمدیه عنوان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی ۱۶۰ تختخوابی سجادیه به‌زودی در شهر محمدیه آغاز خواهد شد و علاوه بر آن مسائل و مشکلات درمانگاه تأمین اجتماعی مرتفع خواهد شد.

استاندار قزوین افزود: ارتقای بخش محمدیه به شهرستان از مطالبات ساکنین و مسئولان منطقه است که مطابق قانون و بر اساس ضوابط تقسیمات کشوری آن را پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: مسائل و مشکلات ناحیه شهری مهرگان با برگزاری جلسه شورای مسکن استان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

استاندار قزوین در بدو ورود به بخش با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی موینی امام‌جمعه محمدیه دیدار و از مصلی در حال ساخت این شهر بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، داود محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونین سیاسی و امنیتی و عمرانی استانداری به همراه جمعی از مدیران در این سفر استاندار را همراهی می‌کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار