آغاز به کار سومین جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت/ رونمایی از تندیس فرض پور ماچیانی

کد خبر: ۵۵۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶ 21 January 2018

تابناک / فیروز فاضلی عصر امروز در افتتاحیه  سومین جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت با گرامیداشت یاد و خاطره مصطفی فرض پور ماچیانی اظهار کرد: وی  ازجمله معلمینی بود که به دریای  معرفت  و عشق متصل بوده و دانشجویانش  را از معارف فراوان بهره‌مند ‌می‌کرد.

وی بابیان اینکه کلاس درس فرض پور سراسر عشق بود بیان کرد: از وی آموختم که تقابل نداشته باشم و این مهم  ازجمله مباحثی است که امروز مغفول مانده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فرض پور را  انسان بزرگی دانست و تصریح کرد: وی به شاگردانش همانند فرزندان واقعی‌اش علاقه‌مند بود و در نگاه او دانشجویان همانند  درختی بودند که خودش پرورش داده بود و از این موضوع لذت می‌برد.

فاضلی گفت: از فرض پور مقالات متعددی درزمینه های ادبی،  فرهنگی و اجتماعی و ... در مجلات مختلفی ازجمله عصر تبریز، آزادی، اطلاعات، گیلان نامه، نشر دانش و... به چاپ رسیده است.

وی بیان کرد: کتاب خوب و ارزشمند دستور زبان فارسی این استاد از سال 1376 در دانشگاه تدریس می‌شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فرض پور را مدیری هوشمند، متواضع و فروتن دانست و اظهار کرد: یک مدیر توانمند  در بحث‌های علمی، فرهنگی و...باید از منیت بگذرد و هر مدیری به این مهم توجه نکند یک  مدیر علمی _فرهنگی و هنری نیست.

فاضلی با اشاره به اینکه مدیریت بر فرهیختگان با من گفتن امکان‌پذیر نیست گفت: مدیر فرهنگی از ارتقای یک فرد و حاصل عمرش استقبال می‌کند.

در پایان این مراسم از تندیس استاد فرض پور ماچیانی در جلوی مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا رشت رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار