مخاطبان قضاوت کنند

استدلال عجیب نماینده مغان درباره عملکرد نمایندگان

بررسی عملکرد نمایندگان در زمان حال مانند این است که به دانش‌آموز وسط جلسه امتحان و قبل از اینکه ورقه امتحانی خود را پر کرده باشد...
کد خبر: ۶۰۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵ 05 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحمایت میرزاده اظهار کرد: هدف همه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ارتقای شاخص‌های توسعه و رسیدن به اهداف عالی پیشرفت کشور بوده و طبیعتا روش هر نماینده برای رسیدن به این مهم متفاوت خواهد بود.

وی افزود: گام‌های مهمی برای توسعه شهرستان گرمی مغان برداشته شده است که حصول نتیجه نهایی آن‌ها بسته به زمان و شرایط پیش‌رو در آینده دارد و به همین دلیل هنوز نمی‌توان عملکرد نماینده را بصورت قطعی نقد و بررسی کرد.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برررسی عملکرد نمایندگان و ارائه نظرسنجی از عملکرد آن‌ها زمانی دقت عمل بیشتری خواهد داشت که تا پایان زمان 4 ساله نمایندگی فرصت داده شود، زیرا مردم نماینده را برای 4 سال و نه مدت 2 سال انتخاب کردند.

وی اضافه کرد: بررسی عملکرد نمایندگان در زمان حال مانند این است که به دانش‌آموز وسط جلسه امتحان و قبل از اینکه ورقه امتحانی خود را پر کرده باشد و هنوز هم نیمی از زمانش باقی مانده است، بگوییم برگه خود را برای اصلاح تحویل بده در حالی که وی هنوز فرصت برای اصلاح سوالات قبلی و پاسخ به سوالات بعدی را دارد.

میرزاده در گفتگو با فارس اتحاد، اشتغال و آبادانی را شعار خود از ابتدای فعالیت سیاسی عنوان کرد و افزود: برای هر سه شعاری که از ابتدا دادم، حرکت‌های قابل توجهی انجام دادم و خوشبختانه اکنون شهرستان شاهد اتحاد و در مرحله بعد با حضور سرمایه گذاران شاهد اشتغال جوانان است.

وی اضافه کرد: دستیابی به آبادانی نیز چیزی نیست که با سرعت به دست بیاید و با توجه به شاخص‌های بالای محرومیت شهرستان گرمی مغان، باید با صبوری و همکاری مردم به این مهم دست یافت و خوشبختانه در حوزه تأمین زیرساخت‌های اساسی نیز اقدامات مهمی انجام یافته است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار