دبیر علمی کنگره مرحوم شیخ غلامرضا یزدی:

شخصیت حاج شیخ به صورت مستمر برای نسل جوان تبیین شود

دبیر علمی کنگره مرحوم شیخ غلامرضا یزدی با اشاره به ضرورت استفاده مستمر از دستاوردهای علمی کنگره مرحوم شیخ غلامرضا یزدی، گفت: ابعاد مختلف حاج شیخ به صورت مستمر برای نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۶۰۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 12 May 2018

حجت السلام و المسلمین «سیدمحمدشریف حسینی کوهستانی» در کنگره ملی مرحوم شیخ غلامرضا یزدی که با حضور مسئولان کشوری و استانی و همچنین علمای برجسته کشوری برگزار شد، اظهار کرد: تقدیر از عالمان در حقیقت تکریم و تعظیم بر خدا است.

وی با اشاره به تشکیل چند کنگره برای ساماندهی امور مربوط به برگزاری کنگره شیخ غلامرضا یزدی، افزود: بیش از یک سال قبل فراخوان این کنگره در سطح دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کشور منتشر شده است.

دبیر کمیته علمی کنگره ملی مرحوم شیخ غلامرضا یزدی با بیان این‌که مقالات مختلفی به دبیرخانه کنگره ارسال شده است، گفت: جوان بودن پژوهشگران و نویسندگان مقالات از جمله ویژگی‌های این کنگره است.

حسینی کوهستانی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های علمی مرحوم حاج شیخ غلامرضا یزدی، تصریح کرد: بالغ بر 45 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال و تمام آنها توسط آیت الله استادی از شاگردان مرحوم حاج شیخ ارزیابی شدند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد تهیه و انتشار کتاب «فاتح قلوب» را یکی از اقدامات شاخص کمیته علمی کنگره دانست و بیان کرد: این کتاب مجموعه ای از مقالات تأیید شده در کنگره است که توسط آیت الله محمدرضا ناصری یزدی و آیت الله استادی ارزیابی بررسی و تأیید شدند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به ضرورت استفاده از دستاوردهای علمی و پژوهشی این کنگره، تأکید کرد: ابعاد مختلف مرحوم شیخ غلامرضا یزدی باید به صورت مستمر برای نسل جوان تببین شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار