آمریکا در پی جلب رضایت صهیونیستها!

کد خبر: ۶۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 12 July 2015
فرمانده سپاه استان البرز گفت: در بحث مذاکرات تا اسرائیل راضی نشود، آمریکا به رفتار ضد و نقیض خود ادامه خواهد داد و تمام بهانه جویی هایش برای رسیدن به همین هدف است.
گروه استانی«تیتریک»، سردارعلی استاد حسینی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با حضور در محل دفتر پایگاه خبری تحلیلی "تیتر1" با اعضای تحریریه این شبکه خبری دیدار و گفتگو کرد.

آمریکا در پی جلب رضایت و امنیت اسرائیل است/ پرداختن به درون و اقتصاد مقاومتی چاره حل مشکلات است

وی با بیان اینکه بد عهدی های استکبار همیشگی بوده و ظلم و ستم ذاتی آن واقعیتی انکار ناپذیر است اظهار داشت: امروز رژیم جنایتکار صهیونیسم است که نظام سلطه را میچرخاند و بدون اجازه او آب هم نمیخورد، اکنون نیز تا اسرائیل راضی نشود، آمریکا راضی نخواهد شد و برای همین به بهانه جویی میپردازد و همین هدف را دنبال میکند.

فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: همچنین تأمین امنیت اسرائیل یکی از اهداف مهم آمریکا است که جان میلیونها انسان را با جنایتکارانه ترین روشها فدای این امنیت میکند و همین استکبار جهانی که برای رسیدن به امیال خود و ایادی اش بشر را فدا میکند، ایران را حامی تروریسم اعلام کرده و تهدید میکند.

سردار استاد حسینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با اعتقاد به این مسئله که آمریکا غیر قابل اطمینان است، چنین پیش بینی روشنی از مذاکرات را بیان نموده بودند گفت: اگر این توافقات انجام هم بپذیرد ما با آمریکا همیشه سر نبرد خواهیم داشت، زیرا استکبار جهانی با اصول و اعتقادات ما مخالف است و با مسلمانی و دفاع از مظلومین ما مشکلی اساسی دارد و اگر تمام تحریمها را هم بردارد، بعدها تحریمهای دیگری برای ما وضع خواهد کرد.

وی افزود: اکنون ما وظیفه داریم با عمل به منویات رهبری و رهنمودهای روشنگرانه ایشان، به درون کشور توجه کرده و اقتصاد مقاومتی را به منصه ی ظهور برسانیم تا مشکلات کشور به حداقل برسد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری آمریکا را خوب میشناسند و چهره خباثت بار آن را بارها و بارها معرفی کردهاند.
وی در پایان افزود: تنها راه پیروزی ایستادگی و خودکفایی است.  

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار