همزمان باهفته دولت:

افتتاح و کلنگ‌‌زنی 10 پروژه شرکت آبفا روستایی دربوشهر

بوشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: همزمان با هفته دولت 10 پروژه این شرکت با اعتبار 16 میلیارد و 650 میلیون تومان کلنگ زنی و یا افتتاح می شوند.
کد خبر: ۶۴۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 23 August 2018

بوشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: همزمان با هفته دولت 10 پروژه این شرکت با اعتبار 16 میلیارد و 650 میلیون تومان کلنگ زنی و یا افتتاح می شوند.

بوشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت 10 پروژه این شرکت با اعتبار 16 میلیارد و 650 میلیون تومان کلنگ زنی و یا افتتاح می شوند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاروستایی استان؛ مسعود نصوری افزود: از 10 پروژه یاد شده، یک پروژه شبکه آبرسانی روستای سرچشمه شهرستان جم با پوشش یک روستا با 118 خانوار و عملیات اجرایی حفر و تجهیز یک حلقه چاه و خط انتقال به طول 2 کیلومتر و شبکه برق به بهره داری خواهد رسید.

وی در ارتباط با پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت آغاز می شود گفت: این پروژه ها دارای 60 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع و احداث مخزن زمینی 1000 مترمکعبی و 220 مترمربع ساختمان تاسیسات و واحد ساختمان کلرزنی در 21 روستای استان با تعداد 3436 خانوار می باشد.

نصوری ادامه داد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و همچنین کاهش میزان آب ورودی بوشهر از استان های همجوار، شماری از روستاها بوشهر تابستان با شرایط سختی مواجه شده اند که با تلاش مجموعه آبفار استان و تعریف برنامه های کوتاه و بلند مدت، چالش کم آبی مدیریت شد.

وی ادامه داد: در همین راستا خط انتقال مجتمع حوزه جنوب دشتستان با اعتبار 2 میلیارد تومان جهت رفع بحران آبی 7 روستای همجوار اجرا و به زودی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از جمله این اقدامات می توان به حفر و اجاره چند حلقه چاه در شهرستان های مختلف استان از جمله شهرستان دشتستان اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار