مركز تخصصی آموزش قرآن در استهبان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ كارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی داراب در تشریح فعالیت‌های این اداره از راه‌اندازی مركز تخصصی آموزشی قرآن ویژه آقایان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 03 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: حامد پناهی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان داراب امروز، ۱۲ شهریورماه گفت: اهمیت دادن به برنامه‌های قرآنی مهم‌ترین برنامه تبلیغات اسلامی است.
وی با اشاره به برنامه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی داراب، گفت: برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی و کرسی تلاوت هفتگی قرآن در شهرستان، راه‌اندازی مرکز تخصصی آموزشی آقایان و برگزاری محافل انس با قرآن در مناسبت‌های متعدد از جمله این برنامه‌هاست.
پناهی با بیان اینکه داشتن برنامه‌ای مدون می‌تواند چراغ راهی برای اقدامات فرهنگی باشد، گفت: برنامه‌ریزی در هر حوزه می‌تواند بر کیفیت افزوده و از دوباره کاری یا موازی‌کاری دوری سازد لذا برنامه‌ریزی مناسبت برای ارتقای سطح برنامه‌های قرآنی می‌تواند در جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی داراب در پایان بیان كرد: مؤسسات قرآنی باید تلاش کنند تا با برنامه‌ریزی مدون و تهیه نقشه راه، مقاصد و اهداف خود را تعیین کرده و برای رسیدن به آن تلاش کنند، همچنین برنامه‌ریزی توسط فعالان قرآنی با در نظر گرفتن نیازهای جامعه و اقشار مختلف نکته‌ای قابل توجه است که نیل به اهداف عالیه قرآنی و دینی که همانا سعادت جامعه در پناه قرآن محسوب می‌شود، را میسر می‌سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار