کنایه استاندار به خبر ویژه تاجگردون ! / این طرح ها معبری برای ورود عروسک چینی و شکلات است

علی‌محمد احمدی : این کار فقط ایجاد معبری برای ورود عروسک چینی و شکلات می‌کند و به غیر این هیچ گلی به سر کشور نریخته است این در حالی است که مسؤولان و نمایندگان خودشان را برای این کار می‌کشند و برای آن له‌له می‌زنند.
کد خبر: ۶۵۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 03 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اقتصادی ، روز گذشته یکی از خبرهای مهم اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، اعلام تبدیل شدن گچساران به منطقه ویژه اقتصادی بود . (اینجا ) این خبر بنابر آنچه تاکنون مشخص شده است در دیگر مناطق با استقبال های زیادی همراه بوده است اما گویا استاندار کهگیلویه و بویراحمد این موضوع را از بعد دیگری بررسی نموده و انتقاداتی بر آن وارد دانسته است به گونه ای که می توان گفت ، در مجموع این طرح ها را موفق نمی داند.
امروز و در نشست گفت و گوی بخش خصوصی و دولت که با حضور اعضا در محل اتاق بازرگانی برگزار شد و تنها یک روز بعد از اعلام خبر تبدیل گچساران به منطقه ویژه ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مناطق ویژه و کارکرد آن اظهار نظر کرد.
در این نشست که موضوعات متفاوتی مطرح شد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در لابلای اظهارات خود در زمینه ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد هم گفت: کم مانده که کل کشور را به عنوان منطقه ویژه اقتصادی معرفی کنند.

علی‌محمد احمدی گفت: این کار فقط ایجاد معبری برای ورود عروسک چینی و شکلات می‌کند و به غیر این هیچ گلی به سر کشور نریخته است این در حالی است که مسؤولان و نمایندگان خودشان را برای این کار می‌کشند و برای آن له‌له می‌زنند.
این سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی است که روز گذشته و با تصویب مجلس شورای اسلامی گچساران به عنوان منطقه ویژه اقتصادی شناخته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار