ایران با جنگ سنگین اقتصادی و تبلیغاتی مواجه است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است که به یاد داشته باشیم که با روحیه همدلی و ایستادگی تحت رهبری مقام معظم رهبری می توان از این جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن نیز سربلند خارج شد.
کد خبر: ۶۵۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 22 September 2018

 محمدعلی نجفی در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در کرج برگزار شد؛ گفت: یاد و نام معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان جمهوری اسلامی ایران همواره زنده است.

وی ادامه داد: بر دلاورمردان ارتش سرفراز و قهرمانان سپاه پاسداران، بسیجیان خط شکن و نیروی انتظامی همیشه حافظ و جانفشان، درود می‌فرستیم چرا که همواره برای دفاع از مردم ایران اسلامی و عزت و سربلندی این آب و خاک در میدان های مختلف حضور داشته اند.

نجفی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های پاکی است که در راه دفاع از ایران اسلامی جاری شده گفت: فرزندان این آب و خاک با روحیه ایثار و غیرت به تاسی از سالار شهیدان زیر بار ذلت نرفتند و هرگز تسلیم نشدند.

وی افزود: 37 سال پیش مردم ایران در برابر تجاوزی خشونت‌وار به پیروی از فرهنگ عاشورایی با تمام وجود از عزت و شرف و تمامیت ارضی خود دفاع کردند.

وی با توضیح اینکه سال‌های پیش ملت ایران در برابر تجاوز دشمن ایستادگی کرده و از شرف و تمامیت ارضی خود دفاع کرده‌اند، افزود: صدام و رژیم بعثی عراق در آن سال‌ها از تمام داشته‌ها و تجهیزات دفاعی مستکبران بهره بردند تا خود را بر ایران اسلامی تحمیل کنند اما به‌جایی نرسیدند و دلاورمندان و رزمندگان ایران از صدام و  از موشک‌های دشمن نترسیده و عاشقانه شهد شهادت را نوشیدند.

وی گفت: امروز هم جمهوری اسلامی ایران با جنگ اقتصادی و تبلیغاتی سنگینی مواجه است و در مقابل دشمنی قرار گرفته که به هیچ قانون و عهدی احترام نمی‌گذارد.

نجفی افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است که به یاد داشته باشیم با روحیه همدلی و ایستادگی تحت رهبری مقام معظم رهبری می‌توان از این جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن نیز سربلند خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که وحدت رمز پیروزی است و به یاد داریم که هیچ امنیتی در دفاع مقدس وجود نداشت و همه مردم و مسئولان همدل و متحد به دنبال دفاع از کیان میهن اسلامی بودند.

استاندار البرز گفت: سنگرهای دفاع مقدس امروز به سنگر سازندگی و ایجاد اشتغال و رفاه تبدیل می‌شود و علاوه بر حفظ و حراست از خون شهدا پیشرفت بیش از پیش انقلاب اسلامی را رقم می‌زند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار