37 رئیس فدراسیون به البرز می آیند

کد خبر: ۶۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ 25 July 2015

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از حضور مسئولان ۳۷ فدراسیون ورزشی کشور درسال ۹۴ در این استان خبرداد.
نادر وادی خیل در گفتگو با مهر، اظهار کرد: در سال ۹۴ انتخابات دومین دوره ۱۷ هیئت ورزشی برگزار می شود و مجمع سالیانه ۲۰ هیئت ورزشی دیگر هم باید به انجام برسد، بر همین اساس شاهد حضور مسئولان فدراسیون های ورزشی کشور اعم از رییس، دبیر و نایب رییس آنها در این استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این حجم حضور مسئولان فدراسیون ها می تواند اتفاقی خوب برای ورزش استان باشد، گفت: به طور حتم با حضور متولیان رشته های مختلف ورزشی کشور در البرز، آنها از نزدیک در جریان مشکلات و نارسایی های ورزش قرار می گیرند و می توانند ما را در حل مشکلات موجود بیش از گذشته یاری دهند.

وادی خیل ادامه داد: تلاش ما برگزاری به موقع وقانونمند مجامع انتخاباتی وسالیانه هیئت های ورزشی است ودر این مسیر سعی کرده ایم وفق ضوابط عمل کرده وبنا را برشایسته سالاری بگذاریم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان البرزبا اشاره به لغو دوباره جلسه شورای عالی ورزش در روز پنج شنبه گذشته گفت: درنوبت اول مصادف شدن آن با تعطیلات عید سعید فطر علت برگزار نشدن بود ودر روز پنج شنبه نیز جلسه اضطراری استاندار و نمایندگان با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور عامل لغو این نشست بود.

وی تصریح کرد: قصد داریم در نشست شورای عالی ورزش مباحث مهمی را طرح کنیم و با توجه به اهمیت موضوع نیاز است مسئولان ارشد استان حضور داشته باشند، لذا جلسه را لغو کردیم وبر اساس اعلام استانداری ۱۰ مردادماه این نشست با حضور اعضاء برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار