جشن مردمی روز اردبیل فردا برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل از برپایی جشن مردمی روز اردبیل در 5 مرداد سال جاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 26 July 2015

بابک پورپناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ قرار است از ساعت 17:30 دقیقه در مجتمع تفریحی،‌ توریستی شورابیل اردبیل جشن روز اردبیل برگزار شود که در این برنامه تلاش می‌کنیم تا بخش‌های مختلفی از موسیقی، نمایش طنز و دیگر بخش‌های شاد و مفرحی را با هدف ایجاد شور و نشاط و سرگرمی عمومی فراهم کنیم تا همه مردم بتوانند از این برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های اصلی استفاده کنند.

وی رویکرد اصلی این سازمان را حمایت از برنامه‌های فرهنگی و هنری و ایجاد فضای شور و نشاط برای هموطنان اعلام کرد و گفت:‌ همه باید به سمتی حرکت کنیم تا نشاط مردم به شکل واقعی فراهم آید که البته گستردگی این برنامه‌ها نیاز به همراهی و حمایت همه متولیان دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل افزود: آمادگی داریم در طول ماه چندین برنامه جشن و شادی را با هدف ایجاد فضای پرشور و نشاط برگزار کنیم اما عده‌ای به اشکال مختلف سعی می‌کنند مانعی در این مسیر باشند و شادی و سرور مردم را به نوع دیگری تفسیر کنند، در حالی که باید همه نگاه‌ها در این حوزه مثبت و سازنده باشد و از هرگونه حرکت‌های منفی و غیر منطقی جلوگیری شود.

پورپناهی تصریح کرد: علی‌رغم کمبود اعتبارات، منابع و داشتن برخی از تنگناها در چهار ماه گذشته، سعی و تلاشمان بر این بوده تا در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی فضای پر شور و نشاطی را برای مردم ایجاد کنیم که قطعاً در مناسبت‌های پیش رو تا ماه محرم سعی می‌کنیم تا این برنامه‌ها و فضای نشاط اجتماعی را همچنان تقویت کنیم.

وی حمایت شهردار جدید اردبیل را از این برنامه‌ها با رویکرد توسعه برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی یادآور شد و بیان کرد: اگر غفلتی در این زمینه انجام شود به یقین ریشه ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی نیز تشدید می‌شود.

پورپناهی اضافه کرد: ما انتظار همراهی و همکاری در پیشبرد بهتر و شایسته امور را داریم و علاقه‌مند نیستیم که از همراهی و همسویی با سایر نهادها و ارگان‌ها خودمان را کنار بکشیم بلکه در گرامیداشت روز اردبیل و برنامه‌هایی که در این هفته برگزار می‌شود سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری در حد وسع و توان سعی کرده تا مشارکتی جدی و اساسی را انجام دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خاطره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
اینجور برنامه ها خیلی مفیده و انشاالله به اشکال متنوع ادامه پیدا کنه.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار