معاون اقتصادی استاندار یزد تأکید کرد:

لزوم ایجاد شرایط کارآفرینی برای فرزندان شاهد و ایثارگر در یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با بیان این که اگر در انجام امور ایثارگران در استان کوتاهی شود برخورد می‌کنیم گفت: شرایط لازم برای کارآفرین شدن فرزندان ایثارگر و شاهد باید ایجاد شود.
کد خبر: ۶۹۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 20 December 2018

اگر بخواهیم واقعا کاری برای فرزندان ایثارگر و شاهد انجام دهیم، بهترین کار این است که شرایطی را برایشان فراهم آوریم که بتوانند کارآفرین باشند و بتوانند شغل ایجاد کنند .
«علی زینی» در جلسه شورای ایثارگران استان با تاکید بر این که در بحث ایثارگران وظیفه‌ ما این است که قانون را به سود آنها تفسیر کنیم،‌ اظهار کرد: نباید به این شکل باشد که به ضررشان تمام شود بلکه باید به نفع آنها باشد .
وی با بیان این که ایثارگران کسانی هستند که به آنها مدیون هستیم افزود: این عزیزان در زمانی که کشور با مشکلات و جنگ روبه رو بود از خود گذشتند تا این که امروزه در امان باشیم و مسائل و مشکلاتی پیش روی خود دارند که شاید برخی از آنها را ما بدانیم .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: متاسفانه در برخی از موارد که مربوط به ایثارگران است سلیقه‌ای برخورد شده و نیاز است که خدمت رسانی یکسانی برای آنها انجام شود، نه این که تفاوتی در این زمینه صورت گیرد و اگر کوتاهی در بحث ایثارگران باشد با آنها برخورد خواهیم کرد .
زینی‌وند در ادامه با اشاره به این که فعالیت‌هایی که در مورد ایثارگران است باید به صورت جدی پیگیری شود تصریح کرد: دستگاهی اجرایی در استان باید نسبت به انجام امور محوله مربوط با ایثارگران دقت نظر نداشته باشد .
این مسئول با تاکید بر این که انجام نیمه کاره قوانین ایثارگران در استان را از هیچ ارگانی نمی‌پذیریم اظهار کرد: اجرا کنندگان قوانین باید ضعف‌های برخی از قوانین را بیان کنند تا بتوانیم آن را اصلاح و سپس در جهت اجرایی کردن آن اقدام کنیم .
معاون استاندار یزد در ارتباط با بیمه مکمل ایثارگران گفت: قوانینی که وضع می‌شود از سوی خودمان است و اگر مشکلی هم باشد از جانب ما برایشان ایجاد شده که نیاز است به هر شکلی در جهت انجام امور ایثارگران به بهترین شکل ممکن عمل کنیم .
وی در پایان با بیان این که در جهت ایجاد اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر فعالیت‌هایی در استان صورت گرفته است خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم واقعا کاری برای فرزندان ایثارگر و شاهد انجام دهیم، بهترین کار این است که شرایطی را برایشان فراهم آوریم که بتوانند کارآفرین باشند و بتوانند شغل ایجاد کنند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار