مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی اربعین تمدید شد

دبیرخانه‌ دومین سوگواره‌ ملی علمی، فرهنگی، هنری اربعین مهلت ارسال آثار شرکت‌کنندگان در این سوگواره را تا یکم بهمن‌ماه سال ۹۷ تمدید کرد.
کد خبر: ۶۹۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 30 December 2018

دکتر عبدالرحیم هوشمند با اشاره به فراخوان این سوگواره که از مهرماه امسال منتشر شده، گفت: این سوگواره در پنج بخش شامل پایان‌نامه، شعر، دل‌نوشته و خاطره، عکس، فیلم کوتاه و کلیپ و نماهنگ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ این سوگواره خبر داد و گفت: پیش از این مهلت ارسال آثار تا دهم دی‌ماه سال جاری تعیین شده بود که به دلیل استقبال و تقاضای شرکت‌کنندگان، این زمان تا اول بهمن‌ماه امسال تمدید شده است.

عبدالرحیم هوشمند اظهار کرد: عموم دانشگاهیان دولتی و غیر دولتی سراسر کشور می‌توانند تا یکم بهمن آثار خود را در زمینه‌های ذکر شده به دبیرخانه‌ سوگواره به نشانی: دانشگاه شهید چمران اهواز، معاونت فرهنگی و اجتماعی و یا پست الکترونیک arbaeen.scu@gmail.com ارسال کنند. همچنین تلفن داخلی ۵۵۱۹ و نشانی اینترنتی www.arbaeen.scu.ac.ir برای آگاهی بیشتر در اختیار متقاضیان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی افزود: آیین پایانی این سوگواره، اسفندماه سال ۹۷ برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

دومین سوگواره ملی اربعین با هدف گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه‌ دانشگاهی، حفظ ارزش‌های نهفته در حرکت پیاده‌روی اربعین، معرفی و تقدیر از فعالان دانشگاهی در عرصه‌ توسعه‌ فرهنگ عاشورایی و بهره‌گیری از هنر در معرفی فرهنگ اسلامی، ویژه عموم دانشگاهیان سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار