تقدیر فرمانده سپاه فتح از خلق حماسه وحدت و حضور مردم استان

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از خلق حماسه وحدت و حضور مردم شریف و انقلابی استان در تجمع نهم دی ماه ، با صدور بیانیه‌ای تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۶۹۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 31 December 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان از خلق حماسه وحدت و حضور مردم شریف و انقلابی استان در تجمع نهم دی ماه ، با صدور بیانیه‌ای تقدیر و تشکر کرد.
در این بیانیه آمده است: درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و ولایت مدار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای حماسه‌ای دیگر آفریدید.

 همچنین بیان شده است: تجمع بزرگ مردم شریف و انقلابی استان به مناسبت حماسه بزرگ ۹ دی همگام با مردم سایر نقاط ایران اسلامی، تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حمایت و همراهی همه جانبه از نظام و انقلاب اسلامی است و شما با اراده بی نظیر خود، جلوه دیگری از عظمت، اقتدار و میثاق ملی را به نمایش گذاشتید.

در این بیانیه عنوان شده است: شما با مشارکت فعال، با نشاط، فارغ از گرایش ها و سلایق متفاوت سیاسی، برای استحکام بنای رفیع انقلاب، متحد و یک دل به میدان آمدید و آمادگی خود را برای مشارکت بیش از پیش اعلام کردید.

در ادامه تصریح شده است: این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهر های ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاوردها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهید کرد.

در این بیانیه‌ خاطرنشان شده است: ما بعنوان خادمین شما مردم فهیم و با بصیرت استان بر خود فرض می دانیم که از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت الله امام خامنه‌ای مدظله العالی و شرکت در تجمع بزرگ ۹ دی ، که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر نموده و موفقیت همگان را در پرتو توجهات حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان اروحنا له الفداء از درگاه خدای منان مسئلت می‌نمائیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار