برف گردنه‌ها و ارتفاعات استان را فراگرفت/ شدت بارش‌ها تا اواخر وقت امروز افزایش می‌یابد

تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف در ارتفاعات استان مانند گردنه چری، شاه‌منصوری، بره‌مرده و زردیا، گفت: میزان بارش‌های این سامانه تا اواخر وقت امروز به صورت بارش برف و باران افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۷۰۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 14 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی طی امروز استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، گفت: بارش‌ها تاکنون در شهرکرد 2 میلی‌متر، در بن 3 میلی‌متر، در سامان 2 میلی‌متر، در سورشجان 10 میلی‌متر، در لردگان 3 میلی‌متر، در فارسان 9 میلی‌متر، در اردل 12 میلی‌متر، در شلمزار 18 میلی‌متر و در دو آب صمصامی 39 میلی‌متر گزارش شده است.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: میزان بارندگی این سامانه در ایستگاه چلگرد تاکنون 55 میلی‌متر باران و 12 سانتی‌متر برف بوده است و ارتفاع فعلی برف در این ایستگاه به 45 سانتی‌متر می‌رسد.
وی ادامه داد: در ارتفاعات استان مانند گردنه چری، شاه‌منصوری، بره‌مرده و زردیا بارش برف تردد را با زنجیرچرخ امکان‌پذیر کرده است.
قطره اضافه کرد: میزان بارش‌های این سامانه تا اواخر وقت امروز به صورت بارش برف و باران افزایش می‌یابد.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه موج دوم این سامانه بارشی بعدازظهر چهارشنبه به استان وارد می‌شود، گفت: فعالیت موج وزش باد نسبتاً شدید، بارش برف و کولاک را برای استان به همراه دارد.
وی افزود: از بعدازظهر پنج شنبه با ورود توده هوای سرد تا روز یکشنبه دمای هوای استان کاهش محسوس خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار