88 مددجوی استان سمنان سال گذشته صاحب خانه شدند

کد خبر: ۷۴۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 19 May 2019
به گزارش تابناک سمنان ، محمد شجاعان با اشاره به اینکه یکی از سرفصل های حمایتی کمیته امداد ایجاد سرپناه برای مددجویان کمیته امداد است، تصریح کرد: برای خانه دار شدن مددجویان این نهاد علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه ساخت و بهسازی مسکن، کمک بلاعوض از طریق کمیته امداد پرداخت می شود.وی با اشاره به اینکه ۸۸ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در سال گذشته خریداری و ساخته شده است بیان کرد: ۹۱۲ میلیون تومان برای ساخت این واحدهای مسکونی هزینه شده است.
محمد شجاعان از تعمیر، مقاوم‌سازی ۷۶۴ واحد مسکونی مددجویان در مناطق شهری و روستایی  خبر داد و گفت: ۶۵۵ میلیون تومان برای تعمیر، مقاوم‌سازی و بهسازی این منازل هزینه شده است.
قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان به ساخت و بهسازی  واحدهای مسکونی مددجویان استان سمنان که از سیل اخیر آسیب‌دیده بودند اشاره کرد و گفت:خسارت بیمه برای واحدهای مسکونی مددجویان شهری ۳۵ میلیون تومان و منازل روستایی ۲۵ میلیون تومان است.
وی  بیمه اثاثیه منزل مددجویان شهری و روستایی را  ۱۵ میلیون دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به این امر، بخش زیادی از خسارات وارده از سیل جبران خواهد شد.
 محمد شجاعان روستاهای توابع شهرستان میامی، بسطام، امیرآباد، شهمیرزاد و دیگر مناطق روستایی مختلف استان سمنان و بخشی در مناطق شهری ازجمله منازل آسیب‌دیده ناشی از سیل‌های اخیر برشمرد و خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده، منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان همه‌ساله تحت پوشش بیمه حوادث بوده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار