تشییع باشکوه شهدا در یاسوج+تصویر

کد خبر: ۷۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 10 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از فارس صبح امروز و با حضور گسترده و پرشور مردمی پیکر شهیدان احمد آذریان و سردار پدخندق شهید جان‌محمد کریمی به همراه پیکر مطهر 7 شهید گمنام دیگر در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تشییع شد.

در این مراسم معنوی که آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان، سردار یدالله بوعلی فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان به همراه قشرهای مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان حضور داشتند این پیکرهای مطهر بر روی دوش مردم شهر یاسوج تشییع شد.

در این مراسم معنوی مادر دو شهید والامقام شهید احمد آذریان و شهید جان‌محمد کریمی حضور داشتند و مردم با حضور در کنار این مادران والامقام از آن‌ها طلب شفاعت می‌کردند.

در حاشیه مراسم، سردار پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که چنین برنامه‌هایی روحیه ایثار و شهادت را در جامعه تقویت می‌کند، اظهار کرد: مردم پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر انقلاب همچنان در صحنه حضور دارند و فرزندان رشید خود را به بهترین نحو استقبال و بدرقه می‌کنند.

در این مراسم مادر شهید جان‌محمد کریمی به خوابی که در خصوص فرزند خود و برگشتن وی دیده بود اشاره کرد و گفت: قبل از این که از برگشت فرزند خود مطلع شوم شبی خواب دیدم که فرزندم در یکی از آمبولانس‌های شهیدان قرار دارد و فریاد زدم که جلوی آمبولانس را بگیرید چرا که فرزندم در میان شهیدان است.

این مادر شهید با بیان اینکه رؤیای من پس از 28 سال به واقعیت پیوست آن را از الطاف الهی دانست و گفت: افتخار می‌کنم که چنین فرزند رشیدی را در راه اسلام و ولایت تقدیم کرده‌ام.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار