فرماندار خوی:

کنگره شمس تبریزی با حضور وزیر ارشاد در خوی برگزار می‌شود

خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم: فرماندار خوی گفت: کنگره شمس تبریزی امسال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 10 August 2015
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم، حسین سیوانی‌اصل عصر امروز در برنامه بزرگداشت روز خبرنگار که توسط فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: بدون خبر و خبرنگار جوامع به حالت رکود و انحطاط کشیده می شود.
فرماندار خوی تصریح کرد:آگاهی‌بخشی و معرفت‌افزایی به ویژه در شرایط موجود و پس از توافق هسته‌ای وظیفه سنگین خبرنگاران است.
وی افزود: شرایطی که پس از توافق لوزان شکل گرفت در آینده کشور بسیار متفاوت بوده و ایران اسلامی دوره جدیدی را در حال گذر و شکل‌دهی بوده و این دوره نیازمند تغییرات اساسی در برخی مسایل در کل کشور و استان و شهرستان است.
سیوانی با اشاره به برگزاری کنگره شمس تبریزی در خوی تصریح کرد: کنگره شمس تبریزی امسال با همکاری شورای شهر، شهرداری و فرمانداری تبریز برگزار و تاکنون مقدمات حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مجلس شورای اسلامی فراهم شده و در این رابطه دعوت از مهمانانی از کشورهای ترکیه، پاکستان و افغانستان در دستور کار قرار داشته و امیدواریم بتوانیم برنامه‌ای بزرگ و در شان عظمت حضرت شمس تبریزی برگزار کنیم.
فرماندار خوی گفت: این همایش در روز هفت مهر ماه همزمان با سالروز بزرگداشت شمس تبریزی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار