صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملت بزرگ است

بیانیه ای به مناسبت سالگرد بازگشت آزادگان

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد به مناسب بازگشت آزادگان به وطن در تاریخ 26 مرداد سال 1369بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۷۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 17 August 2015
به گزارش تابناک یزداداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد به مناسب بازگشت آزادگان به وطن در تاریخ 26 مرداد 69 بیانیه  صادر کرد که در ادامه میخوانیم : اسطوره های سلحشور وطن، آزادگان جان برکف، این شیرمردان عرصه نبرد حق علیه باطل که با استقامت و پایداری مثال زدنی خویش عزت، افتخار و عظمت را برای ایران و ایرانی به ارمغان آوردند، سرمایه های گران سنگ وجاودانه ای برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بشمار می آ‌یند.

در ادامه بیانیه آماده است : 26 مرداد سال 1369 یکی از روزهای شورانگیز شیرین، خاطره انگیز و به یاد ماندنی تاریخ هشت سال دفاع مقدس، حماسه، پایداری و رشادت ملت قهرمان و سلحشور ایران است. آزادگان سرافراز نماد مقاومت و ایثارگری ملت این هستند که در اوج مظلومیتی سفیران و مبلغان پیام استقامت و ظلم ستیزی ایران و ایرانی وفرزندان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بودند. آری! آنان از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند و خانواده‌های معززشان نیز رنج فراق را ایثارگونه بر دوش کشیدند تا در چنین روزی انتظار به سر رسید و صبح وصال دمید.
دربیانیه تاکید شده است: صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملتی بزرگ است که در طول تمام این سال‌ها در برابر انواع و اقسام دشمنی‌ها و توطئه‌ها سر خم نکرده و خورشید ولایت را چراغ راه سعادت خویش قرار داده است.
آزادگان آمدند، همان طور که رفته بودند،سرو قامت و مقام، نستوه و استوار، امیدوار و دلاور با کوله باری از تجربه صبر و آزادگی تا دل های تفدیده مشتاقان و مومنان را از شوق وصال خود و آب حیات ایمان سیراب کنند .
در پایان بیانیه گفت شد: اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ایتان یزد  ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزاگان سرافزار به ميهن اسلامی را به محضر مبارك مقام معظم رهبری و فرماندهی كل قوا، حضرت آيت الله العظمی خامنه‌ای عزيز، آزادگان سلحشور و خانواده محترم آنان، كليه ايثارگران انقلاب اسلامی و ملت قدرشناس ايران اسلامی به ویژه مردم دارالعباده یزد تبريك عرض نموده، سلامتی و توفيقات آنان را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار