اهمیت آموزش دانش آموزان در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ در جلسه شورای آموزش و پرورش، گفت: در راستای افزایش آگاهی دانش آموزان باید اطلاعاتشان را در خصوص موضوعات مختلف بالا برد و در حال حاضر اطلاعات دانش آموزان‌ خیلی پایین است و کنجکاوی آنان در خصوص موضوعات مختلف باعث می‌شود به سایت‌های مختلف مراجعه کنند و در این مسیر آسیب‌های زیادی آنان را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۸۰۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ 16 December 2019

سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه در راستای افزایش آگاهی دانش آموزان بایستی اطلاعاتشان را در خصوص موضوعات مختلف بالا برد، بیان کرد: اطلاعات دانش آموزان‌خیلی پایین است و کنجکاوی آنان در خصوص موضوعات مختلف باعث می‌شود به سایت‌های مختلف مراجعه کنند و در این مسیر آسیب‌های زیادی آنان را تهدید می‌کند.

دکتر فرشته ستایش فرجی افزود: در زمینه آموزش به دانش آموزان نباید قصور و کوتاهی شود مباحثی نظیر آموزش مهارت زندگی و مهارت نه گفتن که بسیار حائز اهمیت است.

ایشان ادامه داد: آموزش‌ها در امر پیشگیری از اسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است از الان باید کار شود تغییر رفتار‌ها در بزرگی بسیار سخت میشود حتی مهد کودک‌ها هم باید ورود کنند پدر و مادر‌ها با دانش آموزان هماهنگ باشند همگی در یک جهت پیش بروند.اهمیت آموزش دانش آموزان در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار