به گزارش تابناک قم، مهدی آهنینپنجه با تاکید بر انجام غیرحضوری تمام خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد: شهروندان قمی جهت حفظ ایمنی و سلامتی، از مراجعه حضوری اجتناب نمایند.
وی اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت مردم مشترکان برق میتوانند خدمات موردنیاز خود را اعم از دریافت جزئیات اطلاعات قبض برق مصرفی، تغییر نام اشتراک، جابجایی یا اصلاح لوازم اندازهگیری (کنتور برق)، تغییر قدرت انشعاب، خریداری انشعاب جدید و آزمایش کنتور و غیره به شکل غیرحضوری و از طریق تلفن ۳۱۲۱ دریافت کنند.
وی در ادامه افزود: تلفن حوادث و فوریتهای برق با شماره تلفن ۱۲۱ نیز بهصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در جهت رفع مشکلات مردم است.
آهنینپنجه ادامه داد: شهروندانی که قصد دارند بدون مراجعه حضوری و یا تلفنی درخواست خود را ثبت و پیگیری نمایند، میتوانند به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی qepd.co.ir مراجعه نمایند.