ذخیره مکفی میوه شب عید در آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی: کالاهای اساسی و میوه شب عید در آذربایجان‌غربی به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده است.
کد خبر: ۸۳۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ 15 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، غلامرضا بابایی با تاکید بر اینکه کالاهای اساسی و میوه شب عید و ایام پایانی سال تأمین و به حد کافی در آذربایجان‌غربی ذخیره‌سازی شده است اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، توزیع کالاهای اساسی در ایام نوروز نیز در استان ادامه خواهد یافت.

وی از توزیع 800 تن گوشت سفید و قرمز به قیمت مصوب دولتی در آذربایجان‌غربی خبر داد و افزود: همچنین یک هزار و 200 تن برنج و یک هزار تن شکر نیز در سطح استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی با تاکید بر نظارت کامل بر توزیع کالاهای سردخانه‌ها و انبارها تصریح کرد: همچنین ورود و خروج تمامی کالاها به انبارها و سردخانه‌ها از طریق سامانه جامع انبارها مورد پایش قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت‌ها در ایام پایانی سال گفت: در این راستا تا 15 فروردین ماه، طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی ویژه نوروز انجام می‌شود.

بابایی با اشاره به استقرار سه تیم بازرسی در نقاط پرتردد شهر اظهار کرد: این تیم‌ها به صورت آنی شکایت‌های مردمی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار